Jump to content
ekiosk egazety next
  • 0
Sign in to follow this  
snajper-s1

Jakaś gąsienica

Question

Recommended Posts

• 0
Wstrzymaj się z wyrzucaniem...jeśli ma 34 cm szerokości(możesz spróbować znalezść oś symetrii i dokonać pomiaru)
to zapewne pochodzi z jakigoś niemieckiego transportera.
Mam takie same pochodzące z podbeskidzia gdzie Niemcy na podwórku babci kolegi spalili właśnie taki transporter wraz z dokumentacją jednostki.Wrak stał w ogrodzie do lat
siedemdziesiątych,dziś zostały w ziemi tylko ogniwa.
Nie znam się na broni pancernej i nigdy nie dociekałem typu pojazdu.Odszukam swoje zdjęcia i wrzucę.A DTA nigdy tam nawet nie widziano...

pozdro

• 0
Zgadzam sie z Janem,typowe niemieckie wykonanie azurowej gąski do,któregos z tramsporterów,nie wiem czy do Sdkfz 250 czy 251 ale nie jest to DT bo zbyt subtelna".

• 0
witam
jest to fragment ogniwa od RSO, ogniwka od SdKfz 250 i 251 maja inna konstrukcje...
o tu potwierdzenie
http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=136059#136157
pozdrawiam

• 0
dla mnie RSO jest pewne...a moglbys jeszcze wrzucic fotke od strony ieznika" ? wtedy rozwialibysmy watpliwosci...
pozdrawiam

• 0

witam
no i wyjasnione, ogniwko od RSO, a tu zdjecie calosci (fotka zapozyczona z poprzednich watkow na forum)
pozdrawiam

• 0
Ten transporter,z ktorego pochodza moje ogniwa wyładowany
byl dokumentacja i wjechal o wlasnych silach na podwórze gdzie mial zostac spalony,Niemcy wysłuchali prośb babci by oszczędzić zabudowania kryte strzechą, które niewątpliwie
zajęły by się ogniem i przejechali na ogród...zawsze myslalem o 251 lub czyms podobnym i dziwilem się ,że zniszczyli sprawny środek ogniowy,RSO tłumaczy wszystko.
W obejściu jest jeszcze przerobione siedzenie,może kiedyś
uda zrobić się zdjęcie

Dziękuję za wyjąsnienie zagadki i pozdrawiam Jan

• 0