Dzi@dek Napisano 24 Marzec 2005 Autor Share Napisano 24 Marzec 2005 Jestem dość nowy w tej dziedzinie.Może któryś z kolegów podzielił by się ze mną jakimiś lokalizacjami na szukanie miliatariów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzi@dek Napisano 24 Marzec 2005 Autor Share Napisano 24 Marzec 2005 Łomża nie łódz przepraszm pomyłka :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty2004 Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 poczytaj stare posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzi@dek Napisano 25 Marzec 2005 Autor Share Napisano 25 Marzec 2005 Przejrzałem wszytkie posty ale nic o tym nie znalazłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miro5671 Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 W tym temacie,raczej nie licz na tacę...Każdy radził sobie sam...Pozdr. Miro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav79 Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 A może miałby ktoś ochotę na wypad pod Ostrołękę? Chciałbym tam poszukać miejsca pierwszowojennego forsowania Narwi przez Niemców??? Jak by ktoś się trochę orientował w tym temacie miał ochotę któregoś weekendu poszperać to możemy się ustawić,pozdr Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...