Skocz do zawartości
  • 0

Zgodne numery bagnetu S 84/98/34 ? - proszę o info

antykwar_1

Pytanie

Napisano

Witam,
stałem sie posiadaczem bagnetu niemieckiego S84/98/34. sprzedający okreslił, że numery bagnetu i pochwy sa zgodne. Ja mam wątpliwości bo:numer pochwy:4368 po drugiej stronie, 42 asw,numer bagnetu: 4368 choć z powodu przetarcia raczej 1368, na zatrzasku 8036, a po zdjęciu okładek pokazał się numer 8036. Nie znam się na tym tak dobrze i te niezgodności powoduja moje watpliwości. Proszę o Waszą opinię bo od tego zależy mój komentarz oraz czy nie zostałem oszukany i nie będę się domagał wyjaśnienia sprawy.
Moge wysłać skany tych elementów prosze tylko o podanie adresów e-mailowych.
Z góry dziękuję za pomoc

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Czy jest możliwe, żeby na drugiej stronie głowni nie było kodu 42 aws jeżeli jest na pochwie a numery bagnetu niby zgodne ?
Bagnet był szlifowany, nie wiem dlaczego bo nie widzę takiej korozji, która by to usprawiedliwiała. Dlatego upatruje się kombinacji, nie wiem czy słusznie ?
Napisano
zdecydowałem sie sprzedać swój bo jest bez pochwy, a zdjęcie zamieściłem, żeby pokazać zgodność numerów z każdym elementem składowym.
Napisano

Witam,

do tej pory sadziłem, że jak numery pochwy i bagnetu sa zgodne to i pozostałe elementy powinny być takie same numery, chyba, że był remontowany tak jak zrozumiałem ?
Ten bagnet też na głowni nie ma sladów producenta. więc ten punkt odpada, może szlifowanie przez uzytkowników to spowodwało. Ale nie daja mi spokoju numery, bo zależało mi na kupnie przedmiotu nie majacego takich watpliwości a teraz musze zdecydować czy to jest ok czy tez nie.

Napisano

A oto zdjecie moich niemcow ze zgodnymi numerami , zwroc uwage na zastosowanie tej samej czcionki i odleglosci miedzy cyframi . A brak wytworcy na bagnecie dyskfalifikowal bym jako ze zgodnymi numerami ( cyfry slabo widac - i nie mozna byc pewnym ze jest w 100% komplet )

Napisano