jotes Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Jak dla mnie, to spora ciekawostka. Nie widziałem jeszcze takiego wozu. Rosjanie nie stosowali reflektorów na błotnikach.Pzdr,jotes
bodziu000000 Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Chyba, że to jakaś niemiecka przeróbka.
bodziu000000 Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Znalzłem ostatnio parę nowych, nieznanych zdjęć.LWS
bodziu000000 Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Francuski Laffly.Może ktoś mi pomoże w rozpoznaniu wersji.
bodziu000000 Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Klimat włoski, choć w Afryce.Przepraszam za powtórzenie zdjęcia Pantery spychacza, gdyż jest w drugiej części tego wątku.
bodziu000000 Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 Prośba o pomoc w identyfikacji czołgu.
Grzesio Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 nalazłem takie zdjęcie, czy jest to pojazd naprawczy na bazie T26?"Nie, nitowanie kadłuba i koła ma vickersowskie, a nie tetowskie (pomijając fakt, że nie było takiej wersji teta).PzdrGrzesiu
Grendel Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Ten ostatni to chyba wloski M15/42.Niekoniecznie odrozniam ich wersje - zwlaszca w takim ujeciu i w tej rozdzielczosci.Armata wyglada mi na dluzsza, czterdziestokalibrowa - wiec to raczej M15.PozdrowieniaGrendelP.S.Ten naprawczy Vickers naprawde ciekawy :)Dzwigo-wyciagarko-suwnica (czy jak to cholerstwo nazwac - bo moglo to robic za wszystkie te trzy maszyny)przypomina konstrukcje amerykanskie z lat trzydziestych, ale chyba takiej akurat nie znam.W pierwszej chwili myslalem, ze to ten gestonitowany T-26, ale rzeczywiscie - jest to brytyjski oryginal.
jotes Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Przypominam, że ten Vickers nie pierwszy, którego identyfikacja sprawia nam problemy (patrz wątek o 7TP).Co do nitowania, to spostrzeżenie bardzo trafne, natomiast sam termin chyba mniej. Konstrukcja była skręcana śrubami.Pzdr,jotes
Eryk Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Do Grendel'a.Ocena długości lufy w tej projekcji może być bardzo myląca (różnica niecałych 40 cm).W grę wchodzić mogą jeszcze M13/40 i M 14/41.M 15/42 od dwóch powyższych różnił się wizualnie, poza wydłużeniem lufy z 32 do 40 kalibrów, nieznacznym wydłużeniem kadłuba (na zdjęciach chyba niedostrzegalnym) oraz przeniesieniem drzwi wejściowych do kadłuba z lewej na prawą stronę.Niestety w tej projekcji nie jestem w stanie uchwycić tych różnic.Pozdrawiam.Eryk.
bodziu000000 Napisano 21 Wrzesień 2005 Autor Napisano 21 Wrzesień 2005 Dzięki panowie za odpowiedzi.A teraz kolejna ciekawostka. Na bazie T26 - tylko jak się to nazywało.Już kiedyś dwa zdjęcia tego ciekawego pojazdu się pokazały, teraz kolejne.
Grzesio Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Tia, o ile pamiętam, to Forteca zna odpowiedź - to chyba transporter lufy 203 mm, nie wiedzieć czemu gruntownie olewany we wszystkich publikacjach n/t T-26 i radzieckiej pancerki (przynajmniej tych, które mam). :(PzdrGrzesiu
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.