Skocz do zawartości
  • 0

Takie tam znaleziska


general1006

Pytanie

witam wczoraj rano na wykopkach wyszły mi takie fanty.
Mam pytanko co to za aluminiowa blaszka zdaje się że radzieska,jakieś kółeczko srednica 2cm foty w dalszej części, pieczęć do laku S.S.g uzik węgierski i dwa kóleczka miały skrawki materiału od czego mogą być?
No i chyba jakiś pocis tylko mocno zdeformowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Tak po obejrzeniu tego zdjęcia - ciekawi mnie ta łuska 2 od góry. Czy ktoś wie, jaka broń zostawiała taki ślad? Czy może jest to zbijane w inny sposób? ;)
Może i głupie pytanie ale skoro można w miarę łatwo przypisać łuski MG to może i taki szczegół coś znaczy?
Pzdr MK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.Faktycznie nie wiedziałem co to jest.Militarystyką interesuję się od ok. 30 lat, ale trochę inny kierunek.
A takimi rzeczami,jw zajmuję się dopiero od dwóch miesięcy,
ale planuję to z Waszą pomocą szybko nadrobić.
Pzdr. Jarek
PS .Gdybyś miał fotkę ,to chętnie ją obejrzę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej fotce tak to wyglądało(był to jedyny pasek oprócz linijki).A ,że coś takiego znalazłem na pierwszym wypadzie to mam prawo zapytać.Czy, jeżeli mam banalne pytanie do Panów Znawców ",to muszę pytać jako niezalogowany?
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam j35 jesli cie urazilem.
daleko mi do P..Z.. i tak dlugo zostanie :-}
a w przyszlosci to ktos mnie zlapie na gafie lub zpowoduje lawine bezlitosnych kom. Nie mam prawa cie osmieszac lub komentowac twej wypowiedzi i to nie było mym celem. Trudno że tak ostro reagujesz na to co innych smieszy a ciebie nie.
z szacunkiem
VJ/vonjeroth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wczoraj rano na wykopkach wyszły mi takie fanty.