Panzergrenadier Posted October 21, 2004 Author Posted October 21, 2004 Zaproponowano mi zakup OT-810 z Czech. Podobno stan dobry na chodzie za 40 000 złotych. Wstępnie są sponsorzy chętni sfinansować tą operację tylko muszę się dowiedzieć jak sprowadzenia takiej zabawki do Polski wygląda od strony prawnej. Moze ktoś z was juz to kiedys robił albo zna kogoś kto by mogł udzielić informacji? Za pomoc z góry dziekuję.
davx Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 słuchaj szef zlotu W DARŁOWIE wie na ten temat bardzo duzo bo handluje takim towarem więc wejdz na strone zlotu pojazdów militarnych w Darłowie i znajdż tam jakiś adres email do tego gościa i się jakoś dogadaż pzdr.davx a co zakładasz nową grupe rekonstrukcji
Panzergrenadier Posted October 21, 2004 Author Posted October 21, 2004 grupe montuje od czerwca o czym swego czasu było glośno na forum. Mógłbys mi przypomnieć adrest oficjalnej strony zlotu w darłowie? Mam chyba gdzieś numer jeszcze ale nie mogę się doszukać. Pozdrawiam. Tomek
davx Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 odwezij się na GG to pogadamy ale adres to chyba www.zlotdarlowo.pl jak nie działa ten to przez wyszukiwarke spróbój napewno znajdziesz
pająk Posted October 22, 2004 Posted October 22, 2004 Poszukaj na stronie www.skrzelinski.comPod zakładką Rzeczoznawca" znajdziesz opis procedur przy sprowadzaniu zabytkowego pojazdu z zagranicy. Powodzenia :)
R. Lewy" Lewszyk Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Nie zapominaj że OT 810 jest pojazdem opancerzonym, którego konstrukcja zalicza go do towarów którymi obrót wymaga koncesji na handel sprzętem wojskowym. Te przepisy są nadrzędne nad przepisami o imporcie poj. zabytkowych.Jeśli trafisz na Strażnika Granicznego znającego przepisy, to nie wwieziesz go do Polski.
Panzergrenadier Posted October 23, 2004 Author Posted October 23, 2004 nie ma to jak dobre pocieszenie... najwyżej trzeba będzie skorzystać z usługi posrednika...
R. Lewy" Lewszyk Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Takie są realia...Jak bedziesz miał szczęście to na granicy nie bedzie problemów, a jak nie to pośrednikiem będzie musiał być Cenzin, lub inna firma z koncesją na handel bronią.Poza tym cena 40 tyś. nie jest żadną rewelacją.
Panzergrenadier Posted October 23, 2004 Author Posted October 23, 2004 czy skoro OT810 nie jest uzbrojony to trzeba zaraz uciekać się do Cenzinu? Z tego co wiem oni zajmują się obrotem bronią. Jako że jestem niezorientowany to prosiłbym o podanie rynkowych cen OT.
akagi Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Pytanie w jakim stanie jest ten OT?Jak na chodzie to jeszcze można zdzierżyć. Ale jak trzeba przy nim dłubać to lekkie zdzierstwo, bo złom jednak mniej kosztuje.No i Robert ma rację. Znam przypadki przewożenia czegoś w obie strony jak maszyn rolniczych. Ale nawet w takim przypadku trzeba by mieć znajomego strażnika...
R. Lewy" Lewszyk Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Przepisy jasno określają jaki pojazd wymaga obrotu koncesjonowanego, wystarczy że spełnia jeden z poniższych warunków-opancerzony zbiornik paliwa-opancerzona kabina kierowcy-uchwyty broni i urządzeń celowniczych nie sa to wszystkie warunki...Sprawy związane z wwozem sprzętu pancernego znam z praktyki, przywiozłem do Polski OT-810, Half Trucka, Ferreta i za miesiąc przyjadą trzy Daimlery Dingo.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.