ubenfurer Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2004 RAFIŁEM FANCIKA I koleś powiedział że może być polska .Czy to prawda??WYSOKOŚĆ ok.26cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 Możliwe :) Sorki za wprowadzenie w błąd. U mnie o cywilne niemieckie fanty raczej ciężko ,więc nie mam doświadczenia.pzdrbjar_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K.Abt. Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 Ale konkretnie od której cywilnej? Bo zapięcie ma charakterystyczne - tak jak mówi Bjar - dla pojemników w klimacie artyleryjskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 Właśnie zamknięcie mnie zmyliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ubenfurer Napisano 17 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2004 Dzięki za identyfikację i pozdrawiam.ubenfurer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ubenfurer Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2004 RAFIŁEM FANCIKA I koleś powiedział że może być polska .Czy to prawda??WYSOKOŚĆ ok.26cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ubenfurer Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2004 fotka2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 Pojemnik nie na maskę. Raczej na jakiś pocisk ,niemiecki.pzdrbjar_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muslim Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 Też mam taką puszke i wydaje mi się, że to niemiecka na na maske cywilną.Bjar wyciągnąłem ją z chałupy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
ubenfurer