Herr_Fisch Napisano 2 Luty 2021 Napisano 2 Luty 2021 1 godzinę temu, hybresor napisał: A widziałeś klamrę ss, która by miała skórzany język (nawet czarny)? Innymi słowy, nie ma sensu pisać, że nie zgadza się kolor języka, bo ich przy tych klamrach nigdy nie było. Co do oryginalności klamry mam taką samą opinię jak ty Nie znam się na tworzywach z których wykonywali owe pasy więc chciałem choć tyle doradzić, ale cieszę się że zgadzamy się co do oryginalności
Herr_Fisch Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 https://www.warmilitaria.it/en/buckles/1554-super-quality-waffen-ss-belt-buckle.html Porównaj sobie
Czlowieksniegu Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Przecież stoi napisane, że "Beautiful reproduction of a SS buckle, perfect in every detail. Superior quality."
coolio7 Napisano 1 Luty 2021 Autor Napisano 1 Luty 2021 To napisałem że kopia ale chodzi mi o tą co wysłałem czy oryginał? Wygląda dobrze ale chce się upewnić
Herr_Fisch Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 16 minut temu, coolio7 napisał: To napisałem że kopia ale chodzi mi o tą co wysłałem czy oryginał? Wygląda dobrze ale chce się upewnić Ta co link ci wysłałem to kopia i chce abyś sobie porównał ze swoją
Herr_Fisch Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Teraz, coolio7 napisał: Ale napisz mi czy moja to oryginał. Zrobię mały research i ci napisze
Herr_Fisch Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Na moje oko to postarzana dobrze wykonana replika ale jestem tylko na 88% pewny Edit: tak to niestety replika
Herr_Fisch Napisano 1 Luty 2021 Napisano 1 Luty 2021 Na przyszłość przed zakupem polecam ci porównywać obiekt do kupna z zagranicznymi produktami na profesjonalnych stronach, dzięki temu możesz rozpoznać podróbke