Skocz do zawartości
  • 0

Klamra ss

coolio7

Pytanie

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
1 godzinę temu, hybresor napisał:

A widziałeś klamrę ss,  która by miała skórzany język (nawet czarny)? Innymi słowy, nie ma sensu pisać, że nie zgadza się kolor języka, bo ich przy tych klamrach nigdy nie było. Co do oryginalności klamry mam taką samą opinię jak ty

Nie znam się na tworzywach z których wykonywali owe pasy więc chciałem choć tyle doradzić, ale cieszę się że zgadzamy się co do oryginalności 

Napisano

To napisałem że kopia ale chodzi mi o tą co wysłałem czy oryginał? Wygląda dobrze ale chce się upewnić 

Napisano
16 minut temu, coolio7 napisał:

To napisałem że kopia ale chodzi mi o tą co wysłałem czy oryginał? Wygląda dobrze ale chce się upewnić 

Ta co link ci wysłałem to kopia i chce abyś sobie porównał ze swoją

Napisano

Na przyszłość przed zakupem polecam ci porównywać obiekt do kupna z zagranicznymi produktami na profesjonalnych stronach, dzięki temu możesz rozpoznać podróbke 

Napisano
Teraz, coolio7 napisał:

Jeszcze jej nie kupiłem 

Osobiście jak popatrzyłem na internetowe muzea lub inne fora to oryginały mają całkiem inny styl sygnatur np: są wygrawerowane lub pogrubione, tak samo runy SS są pod innym kątem i są większe, a jeżeli mogę spytać to ile sprzedawca chce za nią?

Napisano
1 minutę temu, coolio7 napisał:

1200zł

stanowczo odradzam, bo klamra wygląda stanowczo jak perfidna kopia, niezgadza nie tylko wygląd sygnatur ale też pas gdyż pas SS był czarny, lepiej zamien sobie to na usd i kup coś na sprawdzonej zagranicznej stronie jak ima.usa

Napisano

Z ciekawości zapytam, co oznacza "że nie zgadza się (...) też pas"? Chodzi o brązowy kolor "języka"? Klamry ss miały w ogóle skórzane "języki"?

Napisano
3 godziny temu, hybresor napisał:

Z ciekawości zapytam, co oznacza "że nie zgadza się (...) też pas"? Chodzi o brązowy kolor "języka"? Klamry ss miały w ogóle skórzane "języki"?