sojerss Napisano 11 Wrzesień 2018 Autor Napisano 11 Wrzesień 2018 Witam proszę o identyfikacje monety. Moneta jest z brazu lub miedzi. Nie wiem czy original czy kopia. Znaleziona na gruzowisku. Pozdrawiam i dziekuje.
mkduch Napisano 11 Wrzesień 2018 Napisano 11 Wrzesień 2018 takie monetki w podobnym stanie można wybić na straganie w Malborku jako pamiątka lecz nie znam się na tyle by po zdjęciach ocenić czy to oryginał czy kopia
sojerss Napisano 11 Wrzesień 2018 Autor Napisano 11 Wrzesień 2018 to samo powiedziałem koledze który ja znalazł idac po piwo do monopolu.Nie ma to jak wykopac moniaka na polu i własnym dzikiem
mkduch Napisano 11 Wrzesień 2018 Napisano 11 Wrzesień 2018 ja jestem z Malborka i tych i podobnych monetek mam kilka sztuk turyści mogą sobie sami za pomocą młotka taką wybić
pumpernikiel Napisano 13 Wrzesień 2018 Napisano 13 Wrzesień 2018 mkduch masz taką samą? Pochwal się. Stempel i krążek wyglądają na starannie wykonane jak na monetę bitą za 5 zł w muzeum. Mam kilka takich ale są z aluminium i wygląd ich pozostawia dużo do życzenia.
kuba269 Napisano 13 Wrzesień 2018 Napisano 13 Wrzesień 2018 pumpernikiel- nawet chłopczyk z podstawówki poznałby że to lipa ... zresztą nad czym tu debatować to nie mam pojęcia
sojerss Napisano 15 Wrzesień 2018 Autor Napisano 15 Wrzesień 2018 Możliwe że to kopia, chodź została znaleziona przypadkowo. Moneta znaleziona w woj. wielkopolskim niedaleko m. łekno. Jak czytam monnety krzyżackie były bite w srebrze. moje pytanie czy Zakon krzyżacki bił monety w miedzi ??nie umie odszukać takiej inf.
pumpernikiel Napisano 16 Wrzesień 2018 Napisano 16 Wrzesień 2018 sqr nie wiem do końca. Nie widzę rantu. na 70% to lipa. To tylko moje zdanie...
rafi12 Napisano 16 Wrzesień 2018 Napisano 16 Wrzesień 2018 nie no nad czym ta dyskusja? żeton przypominający kwartnika Winrycha von Kniprode tu oryginał proszę porównać http://wcn.pl/archive/137612?q=zakon+winrych&page=2
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum