Klemens Forel Napisano 7 Marzec 2016 Autor Napisano 7 Marzec 2016 Biały Kruk wśród Polskiej motoryzacji zabytkowej
Klemens Forel Napisano 7 Marzec 2016 Autor Napisano 7 Marzec 2016 Kiedys byl na all.. wystawiony przod od tego modelu...nie pamietam czy na Podstodolniaki tego nie wrzucalem.
Klemens Forel Napisano 10 Marzec 2016 Autor Napisano 10 Marzec 2016 Jeszcze jedno zdj skladu R75 pod Stalingradem
niko_pn Napisano 10 Marzec 2016 Napisano 10 Marzec 2016 Yale 4 1911 - ze strony z której jest zdjęcie i gdzie został sprzedany
Kiler Napisano 12 Marzec 2016 Napisano 12 Marzec 2016 Panowie, w związku z tym, że wstawiacie tutaj również zdjęcia historyczne, które są powodem silnych podniet, również ja ośmielę się wstawić 3 zdjęcia jednośladów z prośbą o ich identyfikację, bo widzę że znacie się na tym super.Zatem nr 1 na pierwszym planie.
HD1940 Napisano 13 Marzec 2016 Napisano 13 Marzec 2016 Zdjęcie 2 NSU ZDB200, zdjęcie 3 DKW SB350. Na zdjęciu 1 chyba Triumph 200 lub 250, ale pewny nie jestem.
niko_pn Napisano 13 Marzec 2016 Napisano 13 Marzec 2016 Panowie, macie może jakieś przemyślenia co do silnika który zamieściłem? Będę dozgonnie wdzięczny:)
HD1940 Napisano 13 Marzec 2016 Napisano 13 Marzec 2016 Moim zdaniem to silnik Villiers 175 stosowany np. w takim jednośladzie: http://oldtimerbazar.pl/archives/13503#
niko_pn Napisano 14 Marzec 2016 Napisano 14 Marzec 2016 Takie były moje przypuszczenia na początku bo ten Villiers (a właściwie 1 z tych które są pokazane w linku który podałeś) i model Super Sport (miał jednak 172cm) jest najbardziej zbliżony, ale:- oba mają inną głowicę (może ktoś kiedyś założył inną, ale ta wygląda na fabryczną - wierzch cylindra wygląda identycznie jak spód głowicy)- Villiers miał na cylindrze i karterach napisane, że to Villiers...Czy to możliwe że jakiś inny producent robił taki silnik na (lub bez) licencji Villiersa...?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.