kamil99karpik Napisano 12 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2015 Witam,kupiłem używany GTI 2500 z cewką pająkiem i dosłownie wczoraj wrócił z kontroli z Vikinga, mówią, że wszystko w porządku, ale po włączeniu cały czas buczy i buczy bez przerwy. Przywracałem ustawienia fabryczne, ustawiałem swoje a on jak buczał tak buczy. To było moje pierwsze wyjście z nim ale przestudiowałem instrukcję i nie mam pojęcia czemu on tak brzęczy.Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
traper6 Napisano 12 Grudzień 2015 Share Napisano 12 Grudzień 2015 Mikro pęknięcie na cewce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil99karpik Napisano 13 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2015 zniżyłem mu dosyć mocno sygnał wiodący i nie buczy ale nie wiem czy to nie ma skutków ubocznych bo obniżyłem aż o ponad 1 poziom (górny rząd kwadracików) od ustawienia fabrycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil99karpik Napisano 16 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2015 dobra chyba jest ok. Panowie nie wiecie jak włączyć w GTI eliminacje powierzchni? Nie mogę tego rozgryźć tym bardziej, że nie za bardzo umiem po angielskiemu :Dstrona nr. 14http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/849113-an-01-pl-Detektor_metalu_Garrett.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.