Skocz do zawartości

Sdkfz w Pilicy - konserwacja


PATRON

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 month later...

Lakier Sd.Kfz. 250 został już w większości zabezpieczony. Na konserwację wciąż czeka największy element, którym jest kabina pojazdu.

Silnik jest już zmontowany i czeka tylko na nowe obudowy pomp olejowych. Dla przypomnienia- oryginalne całkowicie się utleniły Emotikon frown

Tymczasem wzięliśmy się za remont gąsienic, które w niemieckich pojazdach półgąsienicowych posiadały łożyskowanie wałeczkowe. W każdej klepce znajdują się dwa łożyska z kilkunastoma wałeczkami. Cała gąsienica składa się z ponad tysiąca elementów!
Jak się okazało, łożyska w momencie zatopienia pojazdu nie były nasmarowane. Niestety, uszczelniacze nie wytrzymały ciśnienia kilkudziecięcio centymetrowego słupa wody, przez co wewnątrz klepek znaleźliśmy wodę wraz z piaskiem z Pilicy. W efekcie byliśmy zmuszeni rozebrać każdą sztukę. Po opiaskowaniu okazało się, że prawie wszystkie są w tragicznym stanie blacharskim. Na zdjęciach przedstawiamy efekty naszej pracy.
Zapraszamy do oglądania

Spawanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Pierwszy etap remontu Sd.Kfz.7 wydobytego z Pilicy został ukończony. Doświadczeni pracownicy z firmy TB Truck & Trailer Serwis doskonale poradzili sobie z bardzo mocno uszkodzoną ramą naszego Sd.Kfz. Jakość wykonanej przez nich pracy jest na najwyższym poziomie.
Serdecznie dziękujemy za współpracę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie