Skocz do zawartości

Sdkfz w Pilicy - konserwacja


PATRON

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 month later...
Napisano

Lakier Sd.Kfz. 250 został już w większości zabezpieczony. Na konserwację wciąż czeka największy element, którym jest kabina pojazdu.

Silnik jest już zmontowany i czeka tylko na nowe obudowy pomp olejowych. Dla przypomnienia- oryginalne całkowicie się utleniły Emotikon frown

Tymczasem wzięliśmy się za remont gąsienic, które w niemieckich pojazdach półgąsienicowych posiadały łożyskowanie wałeczkowe. W każdej klepce znajdują się dwa łożyska z kilkunastoma wałeczkami. Cała gąsienica składa się z ponad tysiąca elementów!
Jak się okazało, łożyska w momencie zatopienia pojazdu nie były nasmarowane. Niestety, uszczelniacze nie wytrzymały ciśnienia kilkudziecięcio centymetrowego słupa wody, przez co wewnątrz klepek znaleźliśmy wodę wraz z piaskiem z Pilicy. W efekcie byliśmy zmuszeni rozebrać każdą sztukę. Po opiaskowaniu okazało się, że prawie wszystkie są w tragicznym stanie blacharskim. Na zdjęciach przedstawiamy efekty naszej pracy.
Zapraszamy do oglądania

Spawanie

  • 2 months later...
Napisano

Pierwszy etap remontu Sd.Kfz.7 wydobytego z Pilicy został ukończony. Doświadczeni pracownicy z firmy TB Truck & Trailer Serwis doskonale poradzili sobie z bardzo mocno uszkodzoną ramą naszego Sd.Kfz. Jakość wykonanej przez nich pracy jest na najwyższym poziomie.
Serdecznie dziękujemy za współpracę!

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie