Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Lewy zasobnik po załataniu dziur i wymianie zawiasu. Konserwacja lakieru.
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Lewy zasobnik. Praktycznie nie widoczne po wydobyciu oznaczenia mostowe, udało nam się pięknie odzyskać
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Lewy zasobnik. Podłoga tego zasobnika została wykonana od nowa. W górnej części widać dokładnie jak malowano pojazd. Na każdy element nakładano podkład, następnie montowano pojazd , i na koniec malowano piaskowym kolorem. Dlatego wewnętrzna część drzwiczek jest w kolorze pojazdu, natomiast sciana pomiędzy drzwiczkami została w podkładzie
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Zmasakrowany uchwyt na Mausery, przyniósł nam dużo informacji m.in. na temat sposobu obszycia skórą
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 W tym przypadku sięgneliśmy do naszych zapasów i wygrzebaliśmy oryginalny uchwyt, także adgryziony zębem czasu". Będzie idealnie się prezentował w tym projekcie.
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Pogięty i popękany prawy błotnik, przed prostowaniem.
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 Na szczęście prawy błotnik pomimo tego, że był mocno pogięty, to w przeciwieństwie do lewego był dużo mniej skorodowany. Został bez większego problemu wyprostowany i pospawany.
Woodhaven Napisano 11 Luty 2016 Napisano 11 Luty 2016 W zasadzie ciężko było to nazywać remontem, ponieważ skrzynia biegów z Sd.Kfz 250 po rozebraniu okazała się być w zaskakująco dobrym stanie. Wystarczyło wszystko dokładnie wymyć. Łożyska nie miały żadnych uszkodzeń. Jednym słowem "bajka! Ale niestety nie trwała zbyt długo...Kiedy Stanisław Kęszycki wraz z Tomaszem Zielińskim czyli nasi najbardziej doświadczeni mechanicy, zabrali się za rozbiórkę dyferencjału, spotkała ich niemiła niespodzianka. W misce olejowej znaleźli kawałki kół zębatych... Niestety przedni dyferencjał okazał się być uszkodzony. Nie wiadomo co było tego przyczyną, ale wszystkie tulejki są nadzwyczaj wyrobione, natomiast koła zębate wykruszone. Element ten wydaje się zupełnie nie pasować stanem zachowania do reszty pojazdu, co może być spowodowane wadą fabryczną. Na szczęście, posiadamy dyferencjały tego typu w naszych zapasach. Więc bez wiekszych problemów usuniemy przeszkodę"
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.