Skocz do zawartości

Sdkfz w Pilicy - konserwacja


PATRON

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Lewy zasobnik. Podłoga tego zasobnika została wykonana od nowa.
W górnej części widać dokładnie jak malowano pojazd. Na każdy element nakładano podkład, następnie montowano pojazd , i na koniec malowano piaskowym kolorem. Dlatego wewnętrzna część drzwiczek jest w kolorze pojazdu, natomiast sciana pomiędzy drzwiczkami została w podkładzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

W zasadzie ciężko było to nazywać remontem, ponieważ skrzynia biegów z Sd.Kfz 250 po rozebraniu okazała się być w zaskakująco dobrym stanie. Wystarczyło wszystko dokładnie wymyć. Łożyska nie miały żadnych uszkodzeń. Jednym słowem "bajka! Ale niestety nie trwała zbyt długo...
Kiedy Stanisław Kęszycki wraz z Tomaszem Zielińskim czyli nasi najbardziej doświadczeni mechanicy, zabrali się za rozbiórkę dyferencjału, spotkała ich niemiła niespodzianka. W misce olejowej znaleźli kawałki kół zębatych... Niestety przedni dyferencjał okazał się być uszkodzony. Nie wiadomo co było tego przyczyną, ale wszystkie tulejki są nadzwyczaj wyrobione, natomiast koła zębate wykruszone. Element ten wydaje się zupełnie nie pasować stanem zachowania do reszty pojazdu, co może być spowodowane wadą fabryczną. Na szczęście, posiadamy dyferencjały tego typu w naszych zapasach. Więc bez wiekszych problemów usuniemy przeszkodę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie