Skocz do zawartości

Sdkfz w Pilicy - konserwacja


PATRON

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

'Mimo świetnego stanu zachowania większości elementów Sd.Kfz. 250, niektóre z nich muszą być naprawione. Dotyczy to przede wszystkim części z lewej strony pojazdu. Jak już wcześniej wspominaliśmy, właśnie z tej strony umieszczono ładunek wybuchowy, którego wybuch spowodował przyśpieszony proces korozji. Najbardziej ucierpiał lewy zasobnik oraz lewy przedni błotnik. Staramy się, aby przeprowadzone przez nas naprawy jak najbardziej przypominały te wykonywane a froncie" czyli w warsztacie polowym. Zapraszamy do oglądania albumu z prowadzonych prac.
Prace blacharskie prowadzone są przez Sławomira Słowickiego, pracującego przy naszych sprzętach od ponad 10 lat.'

Sławomir Słowicki prowadzi większość prac blacharskich przy Sd.Kfz. 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wewnątrz tłumika nagromadziło się bardzo dużo piachu. Zdecydowaliśmy się go rozciąć tak, żeby wszytsko usunąć z jego środka. Jak się okazało po otwarciu tłumika, wewnętrzne przegrody były poprzesuwane. Powodem tego defektu było ciśnienie powstałe przez wybuch obok pojazdu. Przegrody, wspawaliśmy na nowo. Na koniec przyspawaliśmy dekiel tak jak w oryginale. Na zdjęciach warto się przyjrzeć , spoinom wykonanym w fabryce. Obręcz mocująca została wręcz obsmarkana"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie