Woodhaven Napisano 27 Grudzień 2015 Share Napisano 27 Grudzień 2015 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 27 Grudzień 2015 Share Napisano 27 Grudzień 2015 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 27 Grudzień 2015 Share Napisano 27 Grudzień 2015 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 27 Grudzień 2015 Share Napisano 27 Grudzień 2015 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 Iskrownik przed renowacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Styczeń 2016 Share Napisano 10 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 'Mimo świetnego stanu zachowania większości elementów Sd.Kfz. 250, niektóre z nich muszą być naprawione. Dotyczy to przede wszystkim części z lewej strony pojazdu. Jak już wcześniej wspominaliśmy, właśnie z tej strony umieszczono ładunek wybuchowy, którego wybuch spowodował przyśpieszony proces korozji. Najbardziej ucierpiał lewy zasobnik oraz lewy przedni błotnik. Staramy się, aby przeprowadzone przez nas naprawy jak najbardziej przypominały te wykonywane a froncie" czyli w warsztacie polowym. Zapraszamy do oglądania albumu z prowadzonych prac.Prace blacharskie prowadzone są przez Sławomira Słowickiego, pracującego przy naszych sprzętach od ponad 10 lat.'Sławomir Słowicki prowadzi większość prac blacharskich przy Sd.Kfz. 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 Prawy zasobnik był w dużo lepszym stanie niż lewy. Niestety został delikatnie uszkodzony koparką podczas wydobycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 Prawy zasobnik podczas naprawy blacharskiej. Naprawa ma wyglądać na wykonaną w warsztacie polowym". Dlatego m.in. nie szlifujemy spoin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 Prawy zasobnik po naprawie i konserwacji lakieru czeka na montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 Wewnątrz tłumika nagromadziło się bardzo dużo piachu. Zdecydowaliśmy się go rozciąć tak, żeby wszytsko usunąć z jego środka. Jak się okazało po otwarciu tłumika, wewnętrzne przegrody były poprzesuwane. Powodem tego defektu było ciśnienie powstałe przez wybuch obok pojazdu. Przegrody, wspawaliśmy na nowo. Na koniec przyspawaliśmy dekiel tak jak w oryginale. Na zdjęciach warto się przyjrzeć , spoinom wykonanym w fabryce. Obręcz mocująca została wręcz obsmarkana" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 ` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 18 Styczeń 2016 Share Napisano 18 Styczeń 2016 Lewy zasobnik w dużo gorszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.