Skocz do zawartości
  • 0

Wahacz od pojazdu


Thomson.

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
IdeL taki masywny element w Kubelwagenie? Mógłbyś zamieścić jakieś zdjęcie na potwierdzenie bo jakoś nie mogę tego sam znaleźć, a chciałbym to zobaczyć.


Pozdrawiam
Napisano

Proszę bardzo. Zdjęcie ukradłem z http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=56000.
W rurowisku (w obu rurach) były pakiety hartowanych, bardzo mocnych listew i na ich końcówki przychodziły te wahacze. Do tych cienkich śrub w obu wahaczach - dolnym i górnym (u ciebie) były mocowane tarcze kotwiczne. Bardzo prosta i trwała konstrukcja. Stosowana na pewno do 1985 roku (jak nie dłużej) w VW1200.
Takie rozwiązanie miały także VW Busy T1 (bulli) i chyba T2 (ogórek). Buliki mam cztery, to wiem. Ogórki są dla mnie za nowe i nie wiem, choć sądzę, że też miały rurowisko zamiast sprężyn.

Pozdrawiam

Napisano
Oczywiście zwrotnice i tarcze kotwiczne.
Poszukaj co tam jeszcze zostało. Fanty po wojennym garbie i kubelwagenie są bardzo cenione. Warto podjąć się ich elektrolizy.

pozdrawiam
Napisano
No chyba żartujecie - na 1000% to nie jest wahacz od garbiego czy schwima - przecież widać że to jest od jakiegoś pojazdu pancernego.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie