Thomson. Napisano 6 Wrzesień 2015 Autor Napisano 6 Wrzesień 2015 Wyszło na niemieckich pozycjach. Dla porównania wielkości rękawica. Proszę o id.
Thomson. Napisano 6 Wrzesień 2015 Autor Napisano 6 Wrzesień 2015 IdeL taki masywny element w Kubelwagenie? Mógłbyś zamieścić jakieś zdjęcie na potwierdzenie bo jakoś nie mogę tego sam znaleźć, a chciałbym to zobaczyć.Pozdrawiam
IdeL Napisano 6 Wrzesień 2015 Napisano 6 Wrzesień 2015 Proszę bardzo. Zdjęcie ukradłem z http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=56000.W rurowisku (w obu rurach) były pakiety hartowanych, bardzo mocnych listew i na ich końcówki przychodziły te wahacze. Do tych cienkich śrub w obu wahaczach - dolnym i górnym (u ciebie) były mocowane tarcze kotwiczne. Bardzo prosta i trwała konstrukcja. Stosowana na pewno do 1985 roku (jak nie dłużej) w VW1200.Takie rozwiązanie miały także VW Busy T1 (bulli) i chyba T2 (ogórek). Buliki mam cztery, to wiem. Ogórki są dla mnie za nowe i nie wiem, choć sądzę, że też miały rurowisko zamiast sprężyn.Pozdrawiam
IdeL Napisano 6 Wrzesień 2015 Napisano 6 Wrzesień 2015 Oczywiście zwrotnice i tarcze kotwiczne.Poszukaj co tam jeszcze zostało. Fanty po wojennym garbie i kubelwagenie są bardzo cenione. Warto podjąć się ich elektrolizy.pozdrawiam
dirle Napisano 6 Wrzesień 2015 Napisano 6 Wrzesień 2015 No chyba żartujecie - na 1000% to nie jest wahacz od garbiego czy schwima - przecież widać że to jest od jakiegoś pojazdu pancernego.
Thomson. Napisano 7 Wrzesień 2015 Autor Napisano 7 Wrzesień 2015 Teraz by się zgadzało. Dzięki za pomoc.Pozdrawiam
Thomson. Napisano 6 Wrzesień 2015 Autor Napisano 6 Wrzesień 2015 Wyszło na niemieckich pozycjach. Dla porównania wielkości rękawica. Proszę o id.
Pytanie
Thomson.
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.