wielgosia Napisano 14 Grudzień 2014 Autor Napisano 14 Grudzień 2014 Witam serdecznie.Proszę o informcję, kto naprawia sprzęt firmy Tesoro? Nie mam już gwarancji. Wykrywcze wariują, wzbudzają się bez potrzeby, ale dopiero po kilku godzinach pracy w terenie. Pozdrawiam,Małgosia.
Raned Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 W sprawie serwisu powinniśmy kontaktować się z dystrybutorem.
XII Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Witaj kolego,Warto sprawdzić akumulatorki - ich sprawność - wymieniając je na inne ewentualnie wymienić baterie ;)Następnie jeśli powyższe nie przyniesie rezultatu należałoby sprawdzić połączenie między cewką a elektroniką (między innymi styki, połączenia przewodów z pinami we wtyczce, kabel) Jeśli masz taką możliwość to spróbuj założyć inną sprawną cewkę od tego modelu oczywiście...a może kondensatory elektrolityczne do wymiany? Te czasami też lubią dawać takie efekty po czasie od odpalenia.Pozdrawiam.
wielgosia Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Napisano 15 Grudzień 2014 Witam.Wykrywacz był już w naprawie, ale usterka nie została usunięta. Szukam innego serwisu, niż podany przez Dystrybutora. Bardzo dziękuję za odpowiedzi.Serdecznie pozdrawiam,Małgosia.
IdeL Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Ale w czym rzecz? Jeśli urządzenie przez (powiedzmy) kilka godzin pracuje poprawnie, a w pewnym momencie (po tym czasie) zaczyna wzbudzać się, to naturalnym działaniem, w pierwszej kolejności jest sprawdzenie baterii/akumulatorów - najlepiej poprzez wymianę na inne, koniecznie sprawne. Jeśli to nie przyniesie pozytywnego efektu, dopiero wówczas można doszukiwać się innych przyczyn problemów. Tym bardziej, że z pierwszego postu wynika, iż problem nie dotyczy jednego wykrywacza, a (jak domniemam) kilku.
anRO Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Miałem podobny problem w momencie wejścia do mokrego lasu.Przyczyną był potencjometr Thresold.Jak pojawiała się wilgoć, tracił styk elektryczny.
IdeL Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 W (co najmniej) dwóch detektorach jednocześnie? Do tego po kilku godzinach poprawnej pracy? Taki przypadek kwalifikowałby się do rozpatrzenia przez Archiwum X :)Pozdrawiam
wielgosia Napisano 16 Grudzień 2014 Autor Napisano 16 Grudzień 2014 Proszę o czytanie ze zrozumieniem. Nie pytałam co jest przyczyną usterki, ale o serwis. Czekam na poważną odpowiedź od osób, które znają namiary na serwis, reszcie dziękuję.
KrisssK Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Proszę czytać ze zrozumieniem. Poważna odpowiedź w tym temacie została już udzielona.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.