Skocz do zawartości
  • 0

Koło motocykowe


Jabol1944

Pytanie

Napisano

Witam!

Wiem że temat kół motocyklowych jest zazwyczaj trudny do rozwiązania ale ja już się poddałem po przeszukaniu kilkunastu przedwojennych znanych modeli i nic.

Może komuś tutaj coś przyjdzie do głowy.
Felga 19, 36 szprych.

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
w googlach wpisz shl m04 (Mzero4) lub koło (tył) m04 kieleckie, póżniejsze koła tzw. warszawskie nie miały tych wywinięć na bębnie z nitami, były spawane
twoje kolo jest uszkodzone-wybrakowane tzn. beben hamulcowy pod szczeki hamulcowe jest zbyt płytki (chyba obciety - nie pamietam konstr. tego bebna - może cześc zewnetrzna jest na wcisk dokładana) a wiec bęben obcięty" a na zewnątrz tego bębna powinna być zębatka na łańcuch napędowy
Napisano
nie jest to rzadka wersja, ale bardziej poszukiwana, shl były produkowane w Kielcach, po czym w trakcie produkcji modelu M04 przeniesiono tę produkcję do Warszawy do WFM i tam stopniowo zastepowano-upraszczano niektóre elementy tego motocykla, głównie nitowane jak rama tylne koło zastępowano spawaniem, w Warszawie jeszcze produkowano pod marką shl model M05 (memblematy na baku), po czym od modelu m06 wprowadzono marke WFM
Napisano
z linku wyżej, autor strony źle podaje w opise liczbe szprych 31- powinno być 36,
a tu link do odkrywcy - tak powinno wyglądac twoje koło z bębnem i zębatką
http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=663607
Napisano

Witam!

Wiem że temat kół motocyklowych jest zazwyczaj trudny do rozwiązania ale ja już się poddałem po przeszukaniu kilkunastu przedwojennych znanych modeli i nic.

Może komuś tutaj coś przyjdzie do głowy.
Felga 19, 36 szprych.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie