Skocz do zawartości
  • 0

silnik motocyklowy bardzo stary


pancerny

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Kolego po pierwsze sprawdz śruby czy gwint metryczny czy calowy, po drugie czy sruby sa cechowane, np Ribe lub verbus świadczyłoby że to niemiecki silnik, po trzecie wszelakie sygnatury na bloku-karterze, cylindrze, kołach zębatych wale itp, czesto producenci bili swoje oznaczenia, przykład: DKW sygnowała niemal każdy najdrobniejszy element 4 kółeczkami (jak Audi)od czasu powstania auto unionu itp.
Kiedyś miałem silnik którego w id pomogła mi jedna maleńka śrubka ribe, pozwoliło to zawezić poszukiwania do niemieckich producentów, a to już bardzo duzo, przy mnogosci producentów i typów.
Napisano
A jeszcze odkręc głowice zmierz skok tłoka i średnicę- wyjdzie pojemnośc, czasem sa bicia na zaworach, bez rozbiórki silnika może sie nie obejśc, łozyska - producent - choć te mogły byc importowane lub w póżniejszym czasie zmieniane.
Generalnie robisz to dla siebie, bo wiedza z jakiej maszyny jest dany silnik to wazna rzecz, np w przypadku chęci sprzedania, jak nie wiesz, a silnik czy pojazd rzadki to masz problem ze sprzedażą, lub okresleniem wartosci....

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie