Skocz do zawartości

Sprzęt ale konkretny. Nowicjusz z zapałem.

gruby18

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
a) Rutus Argo albo XP Deus

b) jw

c) hm, w zasadzie żaden oraz każdy...

d) no, po kilkuset godzinach łażenia to może zbliżysz się do swojego ideału, ale odróżniać żelazo od koloru powinieneś nauczyć się dużo wcześniej.

Z tego co czytałem w innych tematach lepiej kupić jakiś droższy niż przepłacać na taniościach"
I tak i nie. Każdy droższy detektor ma sporo ustawień, których trzeba się nauczyć poprzez praktykę. Można również chodzić na nastawach fabrycznych (programach) - tyle, że po co wtedy tyle wdawać? Zbyt dużo nastaw może też bardzo skutecznie zniechęcić nowicjusza...

Jestem laikiem ale chce mieć dobry sprzęt by z nim konkretnie chodzić. " - sam musisz wybrać, bo każdy napisze ci inny detektor...

W ARGO masz bardzo dobrą czułość, wszystkie tryby pracy (statyczny, dynamiczny i mix), sporo wersji trybów dynamicznych, bardzo dobre cewki. Możesz dobrać komplet: dużą cewkę DD na pola (monety) i dużą / małą cewkę CC na lasy (militaria).

Deus to lepsza elastyczność użycia niż Argo plus komfortowe użycie (słuchawki bezprzewodowe, zmiana częstotliwości pracy na tej samej cewce...)
Napisano
cheetah napisał Możesz dobrać komplet: dużą cewkę DD na pola (monety) i dużą / małą cewkę CC na lasy (militaria)"

Ja dodam ,że możesz także kupić Argo z samą DD 29cm która jest dobra zarówno na drobincę (monety) jak i militarkę (hełmy,armaty,czołgi ;) )
Napisano
Skoro jesteś początkujący,kup najpierw coś prostego w obsłudze np euroace za tysiaka i zobacz czy to hobby Cie wciągnie.To dobry sprzęt na początek.W razie gdyby Ci się odechciało sprzedasz go szybko z niewielka stratą.Wykrywacze Rutusa są bardzo dobre,ale na początek mogą okazać się za trudne i szybko się zniechęcisz.
Napisano
zgodzę się z cheetah nic dodać nic ująć jak bym miał na wydanie taką kaskę to właśnie taki sprzęt bym sobie sprawił
Napisano