jacek1 Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2013 WitamZamówiłem dzisiaj rano ksiązkę, wypełniłem wszystkie okienka. Przyszedł email żeby czekać na informację o skompletowaniu zamówienia. Ciekawe, bo zamawiałem jedną książkę. Do wieczora nie ma kontaktu gdzie przelać pieniądze. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie, co będzie dalej. Jakoś zaczynam juz żałować, że zrobiłem to zamówienie, bo jakoś to wszystko nie rokuje dobrze na przyszłość.Jakoś to kiepsko wygląda.Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 17 Wrzesień 2013 Share Napisano 17 Wrzesień 2013 http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=714200#1535614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek1 Napisano 25 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Dałem sobie spokój, anulowałem zamówienie. Po kilku dniach bez żadnego sygnału ze strony księgarni zadzwoniłem na podany numer telefonu. Jakiś pan sprawdził moje zamówienie,no i okazało się że nie mają tej książki, ale mogą ją zamówić. Niestety czas oczekiwania to co najmniej tydzień. Na moje pytanie dlaczego na stronie internetowej ta książka jest jako dostępna, skoro jej nie mają, odpowiedział, że nie są w stanie sprawdzać na bieżąco wszystkich książek.Myślę, że to jest całkowicie niepoważne podejście do klienta. Jeżeli dostali zamówienie, to przynajmniej powinni się wysilić żeby sprawdzić czy mogą je zrealizować i oddzwonić do mnie.ogólnie bardzo kiepsko.Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.