asmodeusz Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Napisano 6 Kwiecień 2013 Witam, od czego może być ten wskaźnik. W środku szklana rurka z rtęcią, a po bokach niemieckie opisy.Od lewej od góry :GEFAHRSOMMERZU STARKE KUHLUNG BENZINVERSCHWENDUNG ...ERCHUTZ NOETIGMOTORod prawej od góry:DAM...NORMALPLOETZLICHES STEIGEN ZEIGT DEFEKT AN. ANHAL.. TEN UND UNTERSUCHEZU KALTDziękuję za jakiekolwiek informacje :)
derkb Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 .. w którym również oferowano takie ustrojstwo
asmodeusz Napisano 7 Kwiecień 2013 Autor Napisano 7 Kwiecień 2013 Wedle życzenia umieszczam zdjęcie z tyłu.
asmodeusz Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Napisano 6 Kwiecień 2013 Witam, od czego może być ten wskaźnik. W środku szklana rurka z rtęcią, a po bokach niemieckie opisy.Od lewej od góry :GEFAHRSOMMERZU STARKE KUHLUNG BENZINVERSCHWENDUNG ...ERCHUTZ NOETIGMOTORod prawej od góry:DAM...NORMALPLOETZLICHES STEIGEN ZEIGT DEFEKT AN. ANHAL.. TEN UND UNTERSUCHEZU KALTDziękuję za jakiekolwiek informacje :)
misterwykopek Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 podobne to trochę do starego korka od chłodnicy samochodowej,wskazującego temperaturę.
derkb Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 dokładnie to co napisał przedmówca, termometr z korkiem do chłodnicy samochodowej na zdj katalog czesci zamiennych do dkw i opli i innych marek z roku 32/33
asmodeusz Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Napisano 6 Kwiecień 2013 Na pewno ta część jest od silnika lub jakiegoś agregatu. Wydaje mi się jednak, że musiał być on dosyć dużych rozmiarów bo jak sobie przypomnę zakrętki od korków silnikowych (samochodowych), które widziałem to ten jest większy od nich (chodzi mi o gwint).
derkb Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 jest i ten który masz, w samochodach z lat 20-stych i z poczatku 30stych, czesto nie było w kabinie wskaźnika temp, a wlewy do chłodnic były z przodu samochodu na zewnątrz, kierowca dokopując akcesoryjny korek z termometrem, mógł prowadząc samochód, poprzez przednia szybę kontrolować tem wody
derkb Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 Chociaż jak wynika z katalogu mozna było dokupić sam termometr bez korka, wtedy pewno trzeba było wywiercić otwór w istn. korku pod termometr, na 3 zdj masz przedwojenne ceny, w zależności od wersji od 6 do 8,1 marek ....
derkb Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 czy kolega możne jeszcze wrzucić zdjęcie tego termometru z tyłu?
lupo55 Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 Wpisz Kolego do wyszukiwarki słowa: Boyce motometer - a wszystko będzie jasne.
Pytanie
asmodeusz
Witam, od czego może być ten wskaźnik. W środku szklana rurka z rtęcią, a po bokach niemieckie opisy.
Od lewej od góry :
GEFAHR
SOMMER
ZU STARKE KUHLUNG BENZINVERSCHWENDUNG ...ERCHUTZ NOETIG
MOTOR
od prawej od góry:
DAM...
NORMAL
PLOETZLICHES STEIGEN ZEIGT DEFEKT AN. ANHAL.. TEN UND UNTERSUCHE
ZU KALT
Dziękuję za jakiekolwiek informacje :)
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.