Maciek7616 Napisano 17 Marzec 2013 Autor Share Napisano 17 Marzec 2013 Witam!Przyznam, że jestem zielony w tematach, które tu są poruszane, ale w moich poszukiwaniach trafiłem tutaj i pomyślałem, że istnieje szansa, że to najwłaściwsze miejsce.Potrzebuję pomocy w identyfikacji munduru żołnierza, który stoi pośrodku załączonego zdjęcia (ten bez widocznych guzików u munduru).Jest to mój dziadek. Niestety mam na jego temat mgliste relacje. Ponoć służył w niemieckiej armii, ale z tego zdjęcia (na mój tzw. chłopski rozum) nie wynika, że był w Wehrmachcie, bo na mundurze nie ma żadnych swastyk, orzełków itp.Czy ktoś z Was może jest w stanie mi pomóc w określeniu pochodzenia tego munduru, czyli jaka to armia, jaki stopień wojskowy? Niestety jest to jedyne zdjęcie dziadka w mundurze, ale dysponuję skanem większego formatu, o lepszej rozdzielczości.Z góry bardzo dziękuję za okazaną pomoc.P.S: Mam nadzieję, że wybrałem właściwy dział tematyczny na tym forum :)Pozdrawiam!Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunczyk Napisano 19 Marzec 2013 Share Napisano 19 Marzec 2013 Mój przyjaciel, badacz tematów policyjnych upoważnił mnie do napisania, że są to mundury z lat dwudziestych komunalpolizei lub landjaeger - formacji policyjnych. Mogli je nosic w latach trzydziestych rezerwiści policji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek1978 Napisano 19 Marzec 2013 Share Napisano 19 Marzec 2013 Mamy taki dział jak IDENTYFIKACJA tam uzyskuj pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktos451 Napisano 19 Marzec 2013 Share Napisano 19 Marzec 2013 Ach... te zapędy na moderatora :)) Oni tu pilnują działów itp. - swoją drogą bardzo skutecznie, chyba jak na żadnym innym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum