wipptal Napisano 15 Październik 2012 Autor Share Napisano 15 Październik 2012 Witam, jestem studentem Wojskowej Akademii Technicznej, aktualnie jestem w trakcie pisania pracy inżynierskiej na temat modernizacji układu zasilania paliwem silnika W-46 (stosowanego m. in. w T-71M1). Poszukuję informacji na temat silnika a w szczególności układu paliwowego (opisu, instrukcje, katalogi części, historia silnika itp.)Za wszelką pomoc z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirass Napisano 15 Październik 2012 Share Napisano 15 Październik 2012 Modernizacji w odniesieniu do której wersji???To w WAT już nie ma takich materiałów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wipptal Napisano 15 Październik 2012 Autor Share Napisano 15 Październik 2012 Praca inżynierska jest propozycją modernizacji układu paliwowego silnika W-46 do standardu Common Rail, jeśli chodzi o materiały, to gdyby były dostępne na uczelni, nie szukałbym pomocy na tym forum. Zdaję sobie sprawę, że dokumentacja jest trudna do zdobycia, więc chwytam się różnych sposobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky1 Napisano 15 Październik 2012 Share Napisano 15 Październik 2012 Z reguly prace inzynierskie dotycza nowego zagadnienia , a wiec wipptal musi sam wymyslec co by zmodernizowal-nie opisywal istniejace modyfikacje (choc dobrze by bylo to w pracy ujac tez).Najlepiej zwrocic sie to producenta , Sulejowek tez moze cos miec ,WAT nie ma juz biblioteki?Pozdrawiam i zycze owocnej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...