Skocz do zawartości

TT-33 kabura


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Przyjrzyj się dobrze zdjęciom kabur oryginalnych, drugowojennych to będziesz wiedział co trzeba poprawic, o ile dobrze pamiętam taka miała byc ostatecznie.
Napisano
No są rzeczy których już nie będę zmieniał, takie jak pasek na węższy. Poza tym w II wojennych kieszonka też jest zamykana na pasek z knopikiem. Zostawię ją jak jest. I tak jest chyba najbardziej zbliżona do oryginału z kabur powojennych.
Napisano
Kabura ma być tylko dla mnie na półeczkę. Nie będę z nia biegał w rekonstrukcji zwłaszcza że zajmuje się WH. :) Nie będę także niszczył oryginalnej powojennej zwłaszcza że tego modelu już dużo nie zostało. Jak będę miał okazję to zakupię oryg radziecki, ale póki co ta zostanie.:)
Napisano
cyt: chciałbym zakupić takową kaburę jednak chodzi mi o produkcję wojenną". Twoja kabura, Twoje małpy, Twój cyrk, tyle, że nijak się ma kabura DDR do wojennej produkcji sowieckiej, ale jak już napisałem mnie nic do tego.


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Dunczyk 10:52 07-07-2012
Napisano
Pisałem o produkcji wojennej ale jak widzę dostanie takowej jest cholernie trudne. Myślałem że można taka też dostać od ręki tak jak kabury od np P08 czy P38 za odpowiednia cenę. No cóż będę kontynuował poszukiwania radzieckiej a tymczasem na półce leży ta. :)Ale dzięki temu wątkowi przynajmniej wiem już czego szukać. :)
  • 7 months later...
Napisano
Odgrzewam wątek ponieważ długie oczekiwanie i informacje tutaj zawarte pomogły i udało mi się nabyć w końcu odpowiednią wojenną kaburę uniwersalną TT/nagant za małe pieniądze. Niebawem wkleję fotki. :)
Napisano

Tył, uszy parciane, pasek zapinający przyszyty z tyłu, nie nitowany. Z tego co udało mi się dowiedzieć było dużo różnych wersji i nitowanych i szytych. (mówimy tylko o kaburach wojennych).

Napisano

Środek, widać sposób zapinania poprzecznej kieszonki na amunicję w przypadku Naganta i magazynek tak jak w przypadku TT. Sposoby przyszycia czy też nitowania tego paska są przeróżne. Widziałem pasek wszywany z dołu jak i ten mocowany do klapy. Tutaj mamy wersję nitowaną.

Napisano

4 tutaj w tle z doskonale pasującym TT-33 z 1944r. oczywiście Deko CLK żeby nie było niedomówień oraz życzliwych komentarzy. ;)

Napisano

Zbliżenie na pasek zapinający. Widać że ma tą samą szerokość w każdym miejscu w formie prostokąta, a nie jak w kaburach powojennych gdzie pasek ten rozszerza się.

Napisano

Paski parciane, widać sposób szycia. W kaburach kierżowych występują chyba tylko paski parciane. Skórzane w wersjach wykonanych całkowicie ze skóry. Takie jest moje spostrzeżenie.

Napisano

I środek. Tyle fotek i moich informacji. Myślę że powinny się przydać w celu właściwego rozpoznania tych kabur. Jeśli coś pokręciłem w info to poprawcie. ;)

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie