skolcio Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2012 i 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunczyk Napisano 6 Lipiec 2012 Share Napisano 6 Lipiec 2012 do lekkiej poprawy, jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2012 Jakiej poprawy? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunczyk Napisano 6 Lipiec 2012 Share Napisano 6 Lipiec 2012 Przyjrzyj się dobrze zdjęciom kabur oryginalnych, drugowojennych to będziesz wiedział co trzeba poprawic, o ile dobrze pamiętam taka miała byc ostatecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2012 No są rzeczy których już nie będę zmieniał, takie jak pasek na węższy. Poza tym w II wojennych kieszonka też jest zamykana na pasek z knopikiem. Zostawię ją jak jest. I tak jest chyba najbardziej zbliżona do oryginału z kabur powojennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunczyk Napisano 6 Lipiec 2012 Share Napisano 6 Lipiec 2012 Aaaaa kolega tak bardziej lajtowo podchodzi do tematu, to ja pardon, no habla inglezi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2012 Kabura ma być tylko dla mnie na półeczkę. Nie będę z nia biegał w rekonstrukcji zwłaszcza że zajmuje się WH. :) Nie będę także niszczył oryginalnej powojennej zwłaszcza że tego modelu już dużo nie zostało. Jak będę miał okazję to zakupię oryg radziecki, ale póki co ta zostanie.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2012 No chyba że spróbuję pobawić się z przeszywaniem kabur powojennych za 15zł, bo ich nie szkoda. Zobaczymy.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunczyk Napisano 7 Lipiec 2012 Share Napisano 7 Lipiec 2012 cyt: chciałbym zakupić takową kaburę jednak chodzi mi o produkcję wojenną". Twoja kabura, Twoje małpy, Twój cyrk, tyle, że nijak się ma kabura DDR do wojennej produkcji sowieckiej, ale jak już napisałem mnie nic do tego.Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Dunczyk 10:52 07-07-2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 7 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2012 Pisałem o produkcji wojennej ale jak widzę dostanie takowej jest cholernie trudne. Myślałem że można taka też dostać od ręki tak jak kabury od np P08 czy P38 za odpowiednia cenę. No cóż będę kontynuował poszukiwania radzieckiej a tymczasem na półce leży ta. :)Ale dzięki temu wątkowi przynajmniej wiem już czego szukać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 19 Luty 2013 Autor Share Napisano 19 Luty 2013 Odgrzewam wątek ponieważ długie oczekiwanie i informacje tutaj zawarte pomogły i udało mi się nabyć w końcu odpowiednią wojenną kaburę uniwersalną TT/nagant za małe pieniądze. Niebawem wkleję fotki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Witam, zgodnie z zapowiedzią wrzucam fotki tejże kabury i moje spostrzeżenia powstałe w trakcie poszukiwań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Tył, uszy parciane, pasek zapinający przyszyty z tyłu, nie nitowany. Z tego co udało mi się dowiedzieć było dużo różnych wersji i nitowanych i szytych. (mówimy tylko o kaburach wojennych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Środek, widać sposób zapinania poprzecznej kieszonki na amunicję w przypadku Naganta i magazynek tak jak w przypadku TT. Sposoby przyszycia czy też nitowania tego paska są przeróżne. Widziałem pasek wszywany z dołu jak i ten mocowany do klapy. Tutaj mamy wersję nitowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 4 tutaj w tle z doskonale pasującym TT-33 z 1944r. oczywiście Deko CLK żeby nie było niedomówień oraz życzliwych komentarzy. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Zbliżenie na pasek zapinający. Widać że ma tą samą szerokość w każdym miejscu w formie prostokąta, a nie jak w kaburach powojennych gdzie pasek ten rozszerza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Widok ogólny na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Tył i charakterystyczny dla tych kabur sposób przeszycia przez środek, powojenne kabury już tego nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Paski parciane, widać sposób szycia. W kaburach kierżowych występują chyba tylko paski parciane. Skórzane w wersjach wykonanych całkowicie ze skóry. Takie jest moje spostrzeżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Zbliżenie na kieszonkę poziomą, jedyną wadą mojego egzemplarza jest widoczne rozcięcie na klapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Widać sposób nitowania kieszonki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Knopik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Sposób nitowania na głównej klapie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 Resztki sygnatur, całkowicie nieczytelne. Powinien to być biały prostokątny stempel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 25 Luty 2013 Autor Share Napisano 25 Luty 2013 I środek. Tyle fotek i moich informacji. Myślę że powinny się przydać w celu właściwego rozpoznania tych kabur. Jeśli coś pokręciłem w info to poprawcie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.