Skocz do zawartości

whites xlt na monety

patrolxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam forumowiczów xlt.!
Jak zwiększyć w programach zasięg na monety?
Nie jestem początkujący, zajechałem już dwa xlt., teraz mam trzeci - same tęczówki. Robiłem próbę w glebie piaszczystej, zakopałem srebrną markę wajmarską na głębokość szpadla. Przy testach na reliku, monetach z mikserem lub bez oraz podkręceniu preintgamp nawet do 10 nie łapał. Czy to jest normalne? Wykrywacz mam idealnie zestrojony, moneta położona była na płasko. Zapomniałem dodać, ze takze testowałem monetę na głębokim statyku. Dopiero po zdjęciu około 1/3 warstwy zaczęło coś działać. Co zrobić w ustawieniach ?

Pzdr.
Napisano
Heyka. Uściślij, co to znaczy: a głębokości szpadla"
Szpadle bywają rozmaite; ponadto czy a głębokości szpadla" to znaczy: głęboko aż po rękojeść szpadla czy też coś innego?
Ponadto napisz coś więcej o tej monecie - jaka jest duża, z czego wykonana, itp.
Jeśli mogę Ci coś doradzić to popróbuj sprzęt na innych monetach, np. 2 lub 5 groszy, i możesz rozpocząć sobie testy circa od 20 cm do nieskończoności :)
Jednak musisz mieć świadomość tego, że co grunt, to inne zasięgi". Nawet jeśli jest to piasek. Tutaj za bardzo nie da się zastosować żadnej reguły.

A, tak na marginesie: co to znaczy, że wykrywacz mam idealnie zestrojony"? Skąd to wiesz i na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Pozdroofki

IdeL
Napisano
przeglądałem stare wątki i dużo do powiedzenia ma Vanworden,chyba zaślepiony jak ja w xlt.nowy 6000 leży w szafie,jakoś nie leży,miałem gti 2500 to samo
Napisano
OK. Jaką masz ustawioną czułość dla trybu pracy dynamicznej? AC Sense? Pewnie koło 60 skoro tak wysoko pozwolił Ci się detektor podkręcić na Preamp Gain.
Ponadto napisz coś o ustawionym zakresie dyskryminacji. Sądzę, że VDI w zakresie -15 do +95, to w ogóle punkt wyjścia do jakichkolwiek poszukiwań czy testów moim zdaniem.