MłodyPolska Napisano 9 Luty 2012 Autor Share Napisano 9 Luty 2012 Witam.Otóż sytuacja wygląda tak.Ś.P babci dom jest poniemiecki :) Gdy spędzałem tam dzieciństwo byłem za mały żeby interesować się takimi rzeczami, ale dużo się słyszało, że ludzie znajdowali skryty.Koło domu mieści się nawet zawalona piekarnia, ale nie o tym.Pamiętam strych, który miał podłogę z desek.Ciekawi mnie co jest pod nimi i teraz nasuwają się pytania:1) jak ma się praca wykrywaczu do takich celów2) kompletnie nie znam się na budowanie takich domów.Jeśli zerwę parę tych desek, to jaka może być tego głębokość? Potem jest normalnie dach?Niestety dom jest ode mnie trochę oddalony i muszę poczekać zanim przeczeszę okolice, dlatego nie mam jak tego sprawdzić, a podjarka już jest :)Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomciuncio Napisano 9 Luty 2012 Share Napisano 9 Luty 2012 Cześć,nie wiem z jakiego rejonu jesteś i ten obiekt,ale w moim domku sytuacja wyglądała tak,że pod deskami była gliniana mieszanka wypełniająca lukę pomiędzy sufitem z desek i tynku a deskami podłogi strychu. Minimalna przestrzeń dopełniano trzciną by ocieplić. Tak to wyglądało w moim przypadku. Co do wykrywacza jest to oczywiście dobry pomysł z tym,że musisz byc zaznajomiony tip top ze swoim sprzętem i wiedzieć co do Ciebie mówi. Czekają gwoździe, druciki , kątowniki i wiele wiele innych metali. Oczywiście warto sprawdzić... jeśli nie była podłoga łączona na pióro" i są szczeliny to jest wielce prawdopodobne , iż coś znajdziesz, ale liczył bym na moniaki. Ja do tej pory znajduję jakieś drobne , przyznać się muszę,iż nie wszystkie zakamarki sprawdziłem. Zostawie to sobie na deser ... może wakacje?? Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...