chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Witam, proszę o pomoc w identyfikacji znalezionych części. Jako pierwsze podejrzewam że koło zamachowe do silnika z okładzinami sprzęgłowymi.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 za wszelkie info wielkie dzięki, jeśli elementy nie nie będą zidentyfikowane idą do huty :(
predi888 Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 Koło z 1 zdjęcia przypomina trochę element z przekładni planetarnej(skrzyni) ale z czego dokładnie to nie wiem.
honker Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 cześć z czego reszta części to nie wiem ale ostatnie zdjęcie to element gąsięnnicy od ruskiego ciągnika chyba STZ5 więc albo rozleciał się po wybuchu albo trafiłeś na bazę remontową.jeśli to drugie to zarobiłeś parę groszy.pozd.mar5ek
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 To drugie, wszystko znalezione na terenie b. jednostki zmotoryzowanej. Na razie tylko pobieżnie przeszukałem.
chudy.onyx Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Napisano 14 Styczeń 2012 Witam, wiem już że pierwsze koło, to jest sprzęgło boczne. Tylko od czego? Ma może ktoś wgląd do rysunków technicznych pojazdów?
samulb Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Kiedyś, około 30 lat temu, widziałem budowę studni głębinowej. Do podciągania czerpaka zbierającego urobek, używali maszyny napędzanej, jeśli się nie mylę silnikiem spalinowym. Poprzez pas transmisyjny silnik napędzał wciągarkę. Gość który to obsługiwał, z boku wciągarki miał dzwignię, którą jeśli docisnął to wciągarka ciągnęła czerpak do góry, a jeśli zwolnił to czerpak swoim ciężarem spadał w dół. Może to sprzęgło od takiej wciągarki? Dodam,że maszyna była pokaźnych rozmiarów.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Witam, proszę o pomoc w identyfikacji znalezionych części. Jako pierwsze podejrzewam że koło zamachowe do silnika z okładzinami sprzęgłowymi.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Wymiary to średnica 45cm, średnica wewnętrzna od strony okładzin 37cm, otwór pod wieloklin 5,5cm ( stożkowy )otwór od strony szprych" 25cm.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Koło składa się z dwóch części, mianowicie koła i pierścienia. Koło siedzi w pierścieniu zazębione na sztywno bez możliwości obracania się, jedynie ruch wzdłużny jest możliwy ozsprzęglanie".
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Otwór pod wieloklin mocujący na osi jest stożkowy. Większa średnica 5,5cm.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Obręcz, pierścień. Średnica zewnętrzna 64cm, wewnętrzna (otwór) 40cm, średnica otworów pod śruby 2cm. Grubość blachy 9mm.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 Śmigło wentylatora chłodnicy. Średnica 41cm.
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 ? tłumik szmerów ssania ? długość całkowita około 54cm, największa szerokość 20cm
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 spód z widocznym pierścieniem zaciskowym
chudy.onyx Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 piasty, średnica 17,3 cm, wysokość 11,5 cm, otwór 5,4cm.
Pytanie
chudy.onyx
Witam, proszę o pomoc w identyfikacji znalezionych części. Jako pierwsze podejrzewam że koło zamachowe do silnika z okładzinami sprzęgłowymi.
19 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.