wiluś Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Fajne autogiro, chyba radzieckie (kadłub wygląda na I-16). Nie mam czasu latać po necie, może w nocy ?
pezos_ Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 owszem sowiecki, ale nie Polikarpow, z kim współpracował Kamow?:)
Sōji Okita Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 To projekt wzorowany na hiszpańskiej Ciervie, opracowany przez Skrzyńskiego i Kamowa, KaSkr-I
wiluś Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Yoroshiidesu ka, Okita San (tu oczywiście ukłon)?Czy aby na pewno Panie Okita ?Coś mi to nie wygląda na czerwonego inżyniera" . Ale mogę się mylić, wiatraki to nie moja działka
LeszekS Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Ok. Sonicsquad zadaje następną zagadkę.
woytas Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Błękitny grom :PNieśmiało chyląc czoła przed kolegami - proponuję część 7 po odgadnięciu...
wiluś Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Może się czepiam i TsAGI wygląda bardziej po amerykańsku" ale nazwa instytutu to CAGI- Centralnyj Aero-Gidrodinamiczeskij Institut.doprowadza mnie do szału pisanie Polikarpov albo Lavochkin. Panowie, po polsku to Polikarpow i Ławoczkin
pezos_ Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 nie czepiasz się, masz rację (Kamov, Skrzhinskii)Woytas, to nie grom tylko rdzeń pocisku podkalibrowego:)
wiluś Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Wracając do autożyra, oko nie zawiodło przednia część kadłuba I-16.http://www.aviastar.org/helicopters_eng/tsagi_a-12.php
sonicsquad Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Przednia część i silnik pochodziły od I-16 a część wirnika od A-7 :)
wiluś Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Aż mnie zaciekawiło choć nie znam się na wiatrakachA to tylko głęboko zmodernizowany" poczciwy UH-1nazywa się toto Panetrator a poczyniła to firma American Aircraft International of San Diego
wiluś Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Można, można, tylko z czasem kiepsko :(
Sōji Okita Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 To litewski SV 5, w barwach Luftwaffe
gumbi Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Witam po przerwie. Odpowiedź brzmi Caproni Bergamaschi AP.1 - pierwszy lot w 1934 roku
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.