strzelba Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Kolejna ciekawostka. Cewka germany importe d'allemagne. BOSCH 4 6 voltZ jakiego pojazdu może być?
Catadero Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Strzelba-nie dziękuj temu...delikatnie mówiąc, laikowi.Cewka BOSCH nie może być od ENERDOWSKIEGO trabanta. To po pierwsze. Po drugie-jest to cewka zapłonowa z tzw. wariatorem. Ma on za zadanie:a)uzyskanie wyższego prądu natężenia prądu w obwodzie pierwotnym przy uruchamianiu silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego-włączenie rozrusznika powoduje spięcie styków wariatora;b)w starszych cewkach zapłonowych przy długotrwałych wolnych obrotach silnika następowało przegrzewanie cewek. Wariator, jest podłączony do uzwojenia pierwotnego i zmienia wielkość oporu uzwojenia pierwotnego w zależności od temperatury a co za tym idzie zmniejsza się zużycie prądu, obniża temperatura cewki. Przy dużych obrotach silnika opór obwodu wariatora jest mały, więc prąd w obwodzie pierwotnym wzrasta do odpowiedniej wielkości.C.
strzelba Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Ciekawostką jest przerywacz prezentowany na zdjęciu.(w tym samym gospodarstwie gdzie koło SdKfz7)Proszę o pomoc w rozpoznaniu
maro20 Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 obawiam się że ta cewka może byc od trabanta:(
strzelba Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 To w żadnym wypadku nie muszą być obawy:) Trabant również jest ciekawym wynalazkiem :) Dziękuję za pomoc
Pytanie
strzelba
Kolejna ciekawostka. Cewka germany importe d'allemagne. BOSCH 4
6 volt
Z jakiego pojazdu może być?
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.