vojtaz2 Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 Witajcie odkrywcy, nie znam się na statkach i mam pytanie czy to wojenny? Proszę o identyfikacje tego statku, jaka marka i model:):) Z góry wielkie dzięki.
nomyss Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Ależ ja wcale nie reklamuję :). Zwracam tylko uwagę że ten temat jest nie fair wobec osób które np. nie życzą sobie identyfikować przedmiotów w celu ich lepszego opisania na aukcji. A bez opisu jak poniżej czynią to w dobrej wierze. REGULAMIN - przeczytaj przed dodaniem tematu!"6. Każdy post mający na celu identyfikację pod kątem odsprzedaży musi zostać oznaczony tagiem [Sprzedaż]. W ten sposób osoby które poświęcają czas na identyfikację będą mogły same podjąć decyzję czy chcą pomóc czy nie. Jeżeli znajdzie się osoba która ten nakaz będzie łamała zostanie usunięta z forum.
tyfus Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 muszę się wtrącić - opis z aukcji, cytuję :Fotki z jednego źródła. Statek, czyszczenie broni, zbiórka, portret. Polecam. Fajny zestaw fotek. ciekawy."aukcja już wisi", do końca 6 dni, nie ma w opisie ani jednego zdania zaczerpniętego z ID na ODK - ponieważ i tak nikt konkretnego ID nie dał, tylko przypuszczenia.Rozumiem, że vojtaz2 wrzucił te fotki do ID tylko i wyłącznie w celu zaspokojenia własnej ciekawości - w związku z tym nie widzę powodu do oburzenia i wyciągania konsekwencji.na tym proponuję zakończyć dyskusję na temat allezłomożemy do tego powrócić jak vojtaz2 wykorzysta ID do opisu aukcji :)dziękuję za uwagę.
nomyss Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 I znów :/ Niemieccy żołnierze. wehrmacht. Bardzo Ciekawe!" all
vojtaz2 Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 nomyss moja sprawa co z tym robię. Nie musisz mi reklamy robić. Po za tym przy okazji pytam czy ktoś wie co to może być za statek ??