Skocz do zawartości
  • 0

KOŁO,LAMPA ,SIEDZENIE TYLNE OD MOTOCYKLA


damboo

Pytanie

Napisano

Witam.
Nie mogę sobie poradzić z identyfikacją części moich skarbów,dlatego zwracam się z gorącom prośbą do GRONA o pomoc.
KOŁO 19 CALI Z PIĘCIOMA PRZETŁOCZENIAMI NA FELDZE-OD JAKIEGO MOTOCYKLA???

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Dziękuje koledze Catadero"za odpowiedź która nie wiem ale chyba miała na celu zniechęcenie osób które chcą pomóc( Jak kto umie wg.własnej przez lata zdobytej wiedzy)
Firm prod.motocykle faktycznie było i jest sporo ale to nie znaczy że nie ma sensu próbować identyfikować tych części,gdyby pochodziły od popularnego modelu sam dawno bym je rozpoznał ,
nie istnieje uniwersalna encyklopedia ,katalog wiedzy na ten temat dlatego ważne są właśnie takie fora gdzie zwykli ludzie posiadający często choćby szczątkową wiedzę z tematu o którym nie uczą w szkołach i nie piszą w książkach mogą dzięki dobrej woli podzielić się z innymi za co im stukrotne dzięki.
co do zdjęć to szprych nie trzeba liczyć gdyż w opisie napisałem że jest ich 40 ,obręcz jest bardzo szeroka więc na pewno z trochę większej maszyny,jak już napisałem wcześniej części nie są z jednego motoru ,a siodło no cóż można by je zamontować i w rowerze :-) ale myślę że nie jest aż tak uniwersalne i ktoś może je rozpozna.
kończąc myślę że nie wypada naśmiewać się z innych ,szczególnie jeśli samemu nie ma się nic konkretnego do powiedzenia
Napisano
Kręcicie się wokół kilku znanych nazw motocykli a w lwtach trzydziestych tylko w Kreis Berlin funkcjonowało 112 firm produkujących motocykle.
Koło raczej nie będzie od jakiegokolwiek kardanowca", bo w nich napęd licznika był zwykle w innym miejscu, natomiast może być od innych motocykli. Zdjęcia są tak zrobione, że trudno policzyć szprychy. Przypuszczam, że jest ich 36 więc raczej nie będzie to ciężki motocykl klasy 500/600 cm. Pozostają 200/350. Inne elementy, jeśli nie ma pewności, że są od tego samego motocykla nic nie wnoszą do identyfikacji. Reflektor pewnie od jakiegoś pierdopęda i prawdopodobnie ruska, bo nawet nie ma oznaczeń cyfrowych na tekstolicie stacyjki ani żadnego znaczka czy napisu na szkle. Siedzenie tylne-element, który można było zamocować do każdego motocykla.
Litery Y nigdy nie spotkałem na łebku szprychy, ale rzadko producent koła był wytwórcą szprych. Najbardziej znany producent kół motocyklowych z okresu międzywojennego to chyba PRANAFA (chyba istnieje do dzisiaj), którego koiła były w wielu motocyklach (NSU, Victoria, D-Rad i inne). Ale znak firmowy był tylko na pokrywie bębna hamulcowego.

C.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie