gagarin Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Napisano 23 Wrzesień 2010 Najpierw witam wszystkich serdecznie jako nowy użytkownik tego forum i życzę wszystkiego dobrego.Od lat interesuję się historią, dużo czytam, jeżdżę w teren - południe Polski, okopy, cmentarze, góry, lasy i doliny, długo by opowiadac. Zaczynałem prawie 30 lat temu. No i teraz dopiero mnie naszło spróbowac z wykrywką. Wiem, gdzie się ruszyc i za czym, zdecydowałem się na wykrywacz PI, ale jednej sprawy nie rozumiem i proszę o wyjaśnienie, bo nie znam się zupełnie na budowie wykrywek. Dlaczego /technicznie/ wykrywacze typu jabel, pulsar, proton itp. nie nadają się na monety i kolorki? Nie widzą ich /przy dużym przecież zasięgu/? O co tu chodzi - bo taka opinia rządzi na forum. Jeśli sygnalizują każdy metal, to w czym problem? Niech mnie ktoś oświeci.
Hebda Napisano 23 Wrzesień 2010 Napisano 23 Wrzesień 2010 proste,każdy metal,czyli gwożdzie,odłamki,druty śmieci,a na kolorek to bach,przełączasz i odrzucasz np żelazo czyli metal z którego zrobione sa wyżej wymienione:)nakopiesz się tak że pot po tyłku sie leje i masz dośc po 1wypadzie:)
tyfus Napisano 23 Wrzesień 2010 Napisano 23 Wrzesień 2010 Hebda...zapomniałeś o łopatach :)przy takim kopaniu to....ze dwie, albo więcej. szybko się zużyją :)
gagarin Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Napisano 23 Wrzesień 2010 To akurat rozumiem. Ale jeśli mam w miarę czyste miejsce, w którym interesuje mnie dosłownie wszystko, co jest w ziemi, to dyskryminacja chyba na nic się nie przyda, a tylko obniża zasięg - czy dobrze kombinuję?