danielka Napisano 9 Lipiec 2010 Autor Napisano 9 Lipiec 2010 jestem początkujący kupiłem na początek Fishera f2 w poniedziałek ma być:) jak myślicie czy ot był dobry wybór??
maru10 Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Zależy czego szukasz, ja na początek polecałbym Garretta ACE 150, ale Fisher też bez tragedii.
KaRaDo Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Witam,Danielka, bardzo dobry wybór jak na początek. Dobry na kolorek, a i militarkę da radę znaleść.Maru...... co ty mówisz? Przecierz F2 jest o klasę lepszy od Ace 150. Bez tragedii" ??? Pomyśl zanim coś napiszesz.Pozdro
maru10 Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Garrett jest o wiele stabilniejszy, Fisher jest głębszy ale też ma swoje wady. Ogólnie oba wykrywacze warte swojej ceny.
michal1514 Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Ace 150/250 i fisher f2 to ta sama pułka wykrywaczy :). Tylko fisher ma ciut lepszy zasięg i jest bardziej stabilniejszy.
KaRaDo Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Sorry Maru, ale wzbudzanie się od wyższej trawy i przy każdym uderzeniu w podłoże u ACE150/250 nazywasz większą stabilnością?Pozdro
danielka Napisano 9 Lipiec 2010 Autor Napisano 9 Lipiec 2010 ale Fisher f2 przynajmniej moim zdaniem jest lepszy od ace 150 czytałem i słyszałem ze porównywalny a nawet ciut lepszy od ace 250 wiec tez Cie Maru nie rozumiem:P
Hebda Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 czy to był dobry wybór??" czyli jaki sprzęt"tyle że tytuł bardziej zakonspirowany..rozumiem że kupiłeś,nie byłeś w terenie i pytasz czy to był dobry wybór?jak myslisz,kto ma to wiedzieć?wg mnie Ty sam kolego..Bo to był Twój wybór...widzisz i nie grzmisz