Czapaj-67 Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2010 Witam, mam zamiar kupić taki motor. Jaka waszym zdaniem może być cena aby nie przepłacić. Moto jest oclony. Co sądzicie o oryginalności i ogólnie o tym motorku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czapaj-67 Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2010 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czapaj-67 Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2010 w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czapaj-67 Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2010 750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czapaj-67 Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2010 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skullmen Napisano 2 Lipiec 2010 Share Napisano 2 Lipiec 2010 z tym mw to bym podyskutował dla mnie to rama dniepr po 80 roku silnik k750 skrzynia dniepr .wart max 2-3 tys zł . jeszcze ciekawe jak z kompresia i napedem na kosz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HD1940 Napisano 2 Lipiec 2010 Share Napisano 2 Lipiec 2010 Przy MW to ten Dniepr MT-12 nawet nie stał. Wartość max 2000. W sprzęcie jest co prawda napęd na kosz, ale nie ma blokady dyferencjału, a poza tym jest to motocykl całkowicie cywilny nie wojskowy. Na 100 % wymaga generalnego remontu, nawet jeśli jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skullmen Napisano 2 Lipiec 2010 Share Napisano 2 Lipiec 2010 tak jak kolega napisał , ja o tym zapomniałem brak blokady na napęd, typowy składak kaski dniepra i innych susków:) remont długi i bez sensu , kup wersje wojskowa to i pozytek bedzie i jakosc czesci lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
db Napisano 9 Lipiec 2010 Share Napisano 9 Lipiec 2010 ....remont długi i bez sensu....Skullmen nie wiem co takiego jest w sowieckich motocyklach aby remont był długi i bez sensu. Zauważ ze wersje wojskowe nie sa tak popularne jak cywilne, jakość też nie jest taka super a koszt zakupu wysoki w brak pewności że to nie składak. Za te samą kwotę kupisz cywila i go wyremontujesz. Miałem i mam kilka bokserów sowieckich wiec razczej wiem co piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 9 Lipiec 2010 Share Napisano 9 Lipiec 2010 Swięta prawda kolego db.Sam mam trzy MW 650 do remontu i żałuję tego zakupu.Remont remontem,ale dokompletowanie orginalnego wojskowego osprzętu to już katastrofa finansowa.Lepsza opcja to kupić cywila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.