torba5 Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 Od 4 lat ujeżdżam V-maxa ,ale jak skończyłem 40 latek zacząłem się go bać,nie umiem już przycisnąć tak jak drzewiej bywało na przyszły sezon przesiadam sie na Venture ,będę sie przemieszczał w majestacie turysty :)
huk 100 Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 esterendensen - co tak chowasz tego Gaza :):)
huk 100 Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 torba5 wrzuć fotek tego motocykla dal 30 latków :):)
czarek100 Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 witam koledzy mam zapytanie od ilu lat teraz można prawko na takie cudo zrobić?kiedyś słyszałem o zarejestrowaniu jako zabytek ,czy do tego jest potrzebne też prawko?ile pali bo słyszałem że ile zdąży oraz ile cieknie bo słyszałem że ile chce.za ile da się coś takiego kupić w stanie takim żeby odpalał?
Maku 73 Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 ponoć od dniepraprawko wg normalnych zasad, zużycie paliwa nie odczuwalne dla kieszeni, cena od < 3,5 k. PLN
esterendensen Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 Hej Hans.Jeśli tylko mnie odwiedzisz,to nie ma problemu.Jednak Twoja osoba siedząca na tym pojeżdzie na pewno nie skłoni owej maszynki do jakichkolwiek żwawszych poczynań...
Hansdekawka Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Po Łodzi wybieram sie do Twojej wichury, do śwagra po gąbkę na wyro do auta, i grillo-kuchenke i cóś tam jeszcze,to podjadę.
huk 100 Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 Jak go zobaczyłem oniemiałem mało się nie zlałem w majty :):)http://www.youtube.com/watch?v=9pVquf-SZcQ
Cpt.Nemo Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 A czemu ? To w sumie byl gowniany motocykl, a ten jeszcze dziwnie przebudowany, to juz calkiem kundel.
huk 100 Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 mam inne zdanie zaczynałem od Fumki przeleciałem też 3 Janki jedyny problem jaki miałem to prądnica i czasami spodnie w oleju :) zastąpiłem ją później alternatorem nie pamiętam żebym mi padł gdzieś na amen w polu :) w tamtych latach mieliśmy taką motoryzację jaką mieliśmy , raczej gorzej wspominam WSKi gdzie się nie dotknąłem leciały gwinty i takie tam :):) ale pewnie zaraz się ktoś odezwie od WSeK itd .... pozdro
huk 100 Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 a zapomniałem odpisać o Janku 700 motocykl pracuje super właściciel powiedział że jest odprężony 6at.kopiesz go bez odprężnika lżej niż oryginał motocykl nie jest do szału tylko spokojnej jazdy ,przez 30 lat to musieli się narobić :):) dla mnie rodzynek dla ciebie nie i tyle :):)
huk 100 Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 ooooo nawet w Wikipedii podzielają moją opinie :):) i nigdzie nie napisali że gówniany :) * trudności w uszczelnieniu silnika i skrzyni biegów * błędne rozwiązanie łożyskowania prądnicy sprzyjające awariom * duży ciężar własny, a szczególnie ciężar silnika i skrzyni biegówNiezależnie od tego, do dziś, mimo upływu pół wieku, Junak pozostaje najbardziej technicznie zaawansowanym motocyklem polskiej produkcji w klasie ciężkiej. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków można także łatwo wyeliminować bolączki konstrukcyjne jak chociażby legendarne cieknięcie."dobranoccccccccc :):)
Poszukiwacz_skarbów Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Junak to dobra maszyna :) oczywiście pod warunkiem, że remont robił mechanik mający pojęcie o tym sprzęcie a nie kowal :D
Hansdekawka Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Tego Janka budowali 30 lat.A około lat temu jeździł na zloty Junak V-ka zbudowanyprzez kolegę Ikara mieszkającego w okolicach Krotoszyna.W tym samym czasie był też taki Janek z Poznania, widziałem go na zlocie w Lubaszu w 86 lub 87 roku ubiegłego wieku (lubię to stwierdzenie ubiegłego wieku" :) jak to brzmi!),niestety nie widziałem go odpalonego.A Ikar zaliczał większośc zlotów w środkowo zachodniej Polsce.
Hansdekawka Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Kol. Catadero, paparazzi,który z aparatem fotograficznym nie rozstawał się nawet na chwilę, pewnikiem ma zdjęcia tych konstrukcji .
huk 100 Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 napisałem wcześniej że czekam na takie fotografie - ale ktoś usuną mój post - zastanawiam się czemu -pozdro
huk 100 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 no co tak cicho pogoda was otumaniła :):)
huk 100 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 pojeździłem przez ostanie dwa dni super pogoda - ale już nie długo :) wracając do chałupy wczoraj ruszając poza miastem z jedynki okazało się że dwójka nie chce wejść myślę skrzynia poleciała - zjechałem na bok a tu patrzę cała dźwignia chodzi tak jakoś i do dołu i na boki - okazało się że od wibracji się odkręciła :) co tam myślę pierdoła i tyle sięgam po nowe imbusy leżące w sakwie a tu d..... tak zgrzany mocno plastik na opakowaniu że nie mogę go złamać ani rozerwać , a tu ani noża ani śrubokrętu walczyłem z nim z 15 min dopiero znalazłem dwa kamienie jeden położyłem pod opakowanie a drugim waliłem aż je przeciąłem z góry :)dwudziesty pierwszy wiek a tu powrót do ery kamienia łupanego :):)
huk 100 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 zajechałem po drodze do mojego serdecznego przyjaciela Rysia który posiada SHL M 11 Z 1966 trochę ją przewietrzył :)
huk 100 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 a tu filmik z wczoraj :)http://www.youtube.com/watch?v=mp6wjb57d18
wino39 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 A ja jestem w trakcie remontu WSK 125. Drugą jeżdże i nie zauważyłem żdnych mankamentów:)Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.