Skocz do zawartości

Odkrywcy-Motocykliści


Hubert3993

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 204
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Od 4 lat ujeżdżam V-maxa ,ale jak skończyłem 40 latek zacząłem się go bać,nie umiem już przycisnąć tak jak drzewiej bywało na przyszły sezon przesiadam sie na Venture ,będę sie przemieszczał w majestacie turysty :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam zapytanie od ilu lat teraz można prawko na takie cudo zrobić?kiedyś słyszałem o zarejestrowaniu jako zabytek ,czy do tego jest potrzebne też prawko?ile pali bo słyszałem że ile zdąży oraz ile cieknie bo słyszałem że ile chce.za ile da się coś takiego kupić w stanie takim żeby odpalał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam inne zdanie zaczynałem od Fumki przeleciałem też 3 Janki jedyny problem jaki miałem to prądnica i czasami spodnie w oleju :) zastąpiłem ją później alternatorem nie pamiętam żebym mi padł gdzieś na amen w polu :) w tamtych latach mieliśmy taką motoryzację jaką mieliśmy , raczej gorzej wspominam WSKi gdzie się nie dotknąłem leciały gwinty i takie tam :):) ale pewnie zaraz się ktoś odezwie od WSeK itd .... pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomniałem odpisać o Janku 700 motocykl pracuje super właściciel powiedział że jest odprężony 6at.kopiesz go bez odprężnika lżej niż oryginał motocykl nie jest do szału tylko spokojnej jazdy ,przez 30 lat to musieli się narobić :):) dla mnie rodzynek dla ciebie nie i tyle :):)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooooo nawet w Wikipedii podzielają moją opinie :):) i nigdzie nie napisali że gówniany :)

* trudności w uszczelnieniu silnika i skrzyni biegów
* błędne rozwiązanie łożyskowania prądnicy sprzyjające awariom
* duży ciężar własny, a szczególnie ciężar silnika i skrzyni biegów

Niezależnie od tego, do dziś, mimo upływu pół wieku, Junak pozostaje najbardziej technicznie zaawansowanym motocyklem polskiej produkcji w klasie ciężkiej. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków można także łatwo wyeliminować bolączki konstrukcyjne jak chociażby legendarne cieknięcie."

dobranoccccccccc :):)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego Janka budowali 30 lat.
A około lat temu jeździł na zloty Junak V-ka zbudowany
przez kolegę Ikara mieszkającego w okolicach Krotoszyna.
W tym samym czasie był też taki Janek z Poznania, widziałem go na zlocie w Lubaszu w 86 lub 87 roku ubiegłego wieku (lubię to stwierdzenie ubiegłego wieku" :) jak to brzmi!),
niestety nie widziałem go odpalonego.
A Ikar zaliczał większośc zlotów w środkowo zachodniej Polsce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

pojeździłem przez ostanie dwa dni super pogoda - ale już nie długo :) wracając do chałupy wczoraj ruszając poza miastem z jedynki okazało się że dwójka nie chce wejść myślę skrzynia poleciała - zjechałem na bok a tu patrzę cała dźwignia chodzi tak jakoś i do dołu i na boki - okazało się że od wibracji się odkręciła :) co tam myślę pierdoła i tyle sięgam po nowe imbusy leżące w sakwie a tu d..... tak zgrzany mocno plastik na opakowaniu że nie mogę go złamać ani rozerwać , a tu ani noża ani śrubokrętu walczyłem z nim z 15 min dopiero znalazłem dwa kamienie jeden położyłem pod opakowanie a drugim waliłem aż je przeciąłem z góry :)dwudziesty pierwszy wiek a tu powrót do ery kamienia łupanego :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie