miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Guziczek z numerem 5, średnica 2,5cm. Z tyłu jest coś fajnego napisane, ale jeszcze nie rozszyfrowałem co. Prosze o ID :).
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Taki pusty krążek jak moneta...ale pusty. Co to i od czego? Śr. 3,5cm
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Gołąbek? Czy to byłą jakaś ozdoba? Z obu stron jest taki sam wzór.
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Mały guziczek z gwiazdą po środku. Czy to carski XIX - wieczny?
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 To chyba część od zegara. Myślicie że od starego, czy raczej współczesnego( nie znam się na tym)?
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Może to zwykły śmieć z wódki a może nie. Napisane jest K. Mach a niżej Warszawa"
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Nie wiem czy to jest coś konkretnego. Niczego mi nie przypominają te przedmioty...
numi5 Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 Krążek może być półfabrykatem do wykonania np marki narzędziowej lub psiego identyfikatora.
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Guzik nie istotny bo to współczesny :). Ale zastanawiam się czy ten fragment kabla jest z naszego wieku. Jest miedziany a w środku taka zwitka drucików.
miko Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Ano możliwe numi :). Obok tego małego guziczka jest jeszcze drugi taki krążek tylko mniejszy. Tylko jeśli taki krążek miał byc przyszłą monetą to powinien być na miejscu jakiejś byłej mennicy" chyba.
tyfus Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 1 - podstawka od ołowianego żołnierzyka2- zwłoki jakiegoś sztućca - widelec, łyżkabiały, porcelanowy - odważnik-pozdro-
tyfus Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 szyszka (niby część zegara) - prędzej zakończenie od dawnego karnisza