nx200 Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 Utworzyłem ten temat dla osób które tak jak ja nie są ekspertami w dziedzinie budowy pojazdu sdkfz 251. Widząc ten element po raz pierwszy pomyślałem że to zaślepka od hydrantu :)A jest to zakrętka przy kole. Będę dodawał w miarę posiadania nowych elementów zdjęcia i proszę aby znający temat opisał co to za część (jeżeli ma ochotę ). Zaprasza również do dodawania zdjęć części tego pojazdu co pomoże innym identyfikować swoje znaleziska. Może to uchroni nie jeden element pojazdu przed wizytą na złomie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 A tu ciekawostka blaszka instruktażowa . die kette ist so anzuspannen das der obere kettenstrang auf den mittleren laufradern aufliegt jedoch das erste laufrad nicht beruhrt.Moje tłumaczenie nie jest super więc nie zamieszczam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 coś Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 nakrętka wielkości jak od koła ale od czego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Witam, Niemieckiego niestety nie znam, ale ta blaszka to jest od sdkfz 250. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyluke Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Gąsienice napinać tak aby górny ciąg leżał na środkowych kołach jezdnych jednakże nie dotykając pierwszego koła jezdnego. Dla zainteresowanych :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Pete proszę uzasadnij swoją wypowiedz np.zdjęciem . Moim zdaniem mogło być obu modelach a takie nakładki na gąsienice są w 251. W 250 są inne. Na zdjęciu dwa rodzaje nakładek i element nie zidentyfikowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 Kolejny element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Witam,Identyczne blaszki były także w sdkfz 251, reszta klamotów to potwierdza. Masz rację nx200, a to ostatnie to wygląda na element podparcia silnika z przodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx200 Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 kolejna ciekawostka, ciężko zdjęcie wyraźne zrobić więc dla większej czytelności : ADLERWERKE VORM.HEINRICH KLEYER A.G. FRANKFURT MAINTyp u. Baujahr 1942 || Abnabmestempel Fahrgestell Nr. .... || Leergewcht u. Fz kg. 5480Motor nr. ..... || Nutzla kg. (brak danych)Leistung PS 100 || Achsdruck vorn kg 1100Drehzahl U/min 2800 || KettenAuflagedruck beladen kg 6000Kubraum cm3 4198 || Zul. Anhangelast kg 3000 Entstort nach Gruppe II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.