Skocz do zawartości

SDKFZ 251 i jego podzespoły


nx200

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Utworzyłem ten temat dla osób które tak jak ja nie są ekspertami w dziedzinie budowy pojazdu sdkfz 251. Widząc ten element po raz pierwszy pomyślałem że to zaślepka od hydrantu :)
A jest to zakrętka przy kole.
Będę dodawał w miarę posiadania nowych elementów zdjęcia i proszę aby znający temat opisał co to za część (jeżeli ma ochotę ).
Zaprasza również do dodawania zdjęć części tego pojazdu co pomoże innym identyfikować swoje znaleziska. Może to uchroni nie jeden element pojazdu przed wizytą na złomie.

Napisano

A tu ciekawostka blaszka instruktażowa .

die kette ist so anzuspannen das der obere kettenstrang auf den mittleren laufradern aufliegt jedoch das erste laufrad nicht beruhrt.

Moje tłumaczenie nie jest super więc nie zamieszczam.

Napisano
Gąsienice napinać tak aby górny ciąg leżał na środkowych kołach jezdnych jednakże nie dotykając pierwszego koła jezdnego.

Dla zainteresowanych :)
Napisano

Pete proszę uzasadnij swoją wypowiedz np.zdjęciem . Moim zdaniem mogło być obu modelach a takie nakładki na gąsienice są w 251. W 250 są inne. Na zdjęciu dwa rodzaje nakładek i element nie zidentyfikowane.

Napisano
Witam,
Identyczne blaszki były także w sdkfz 251, reszta klamotów to potwierdza. Masz rację nx200, a to ostatnie to wygląda na element podparcia silnika z przodu.
Napisano

kolejna ciekawostka, ciężko zdjęcie wyraźne zrobić więc dla większej czytelności :

ADLERWERKE
VORM.HEINRICH KLEYER A.G. FRANKFURT MAIN

Typ u. Baujahr 1942 || Abnabmestempel
Fahrgestell Nr. .... || Leergewcht u. Fz kg. 5480
Motor nr. ..... || Nutzla kg. (brak danych)
Leistung PS 100 || Achsdruck vorn kg 1100
Drehzahl U/min 2800 || KettenAuflagedruck beladen kg 6000
Kubraum cm3 4198 || Zul. Anhangelast kg 3000
Entstort nach Gruppe II

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie