Radosny Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 Jestem laikiem czytalem troche ale to dalej za malo i wolalbym od znawcow sie dowiedziec ktory sprzet jest lepszy z waszego doswiadczenia.ceny sa podobne a zdania podzielone.ktory dobry do czego .na drobiazgi monety jak i militaka czy wchodzi w gre. whites to firma znana ale czy idzie to w parze z jakoscia?? pomozcie. fisher f2 czy prizm 3
eeddii80 Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 witam ja posiadam prizma 3 z pelna cewka 8 cali,powiem tak sprzecik na kolorek jest fajny,guziczki monetki i inne kolorowe pierdolki fajnie zbiera gdyby byl troche glebszy bylby naprawde fajny,niedawno kupilem cibole i prizm lezy w szafie.fishera nie mialem w reku opinie sa rozne.ja osobiscie wybralbym prizma whites to whites a fishera robia w bounty hunterze,ale to moje zdanie.pzdr
dino73 Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 ja posiadam prizma IV z cewką 9(22cm) i jak wiem prizm III jest oferowany z taką samą ,sprzęt na drobnice bardzo dobry,trzeba go po prostu poznać i się z nim osłuchać,nie ignorować pojedynczych sygnałów a zapewniam cie że można wyjąć drobne monety z zaskakującej głębokości,powiem tylko tyle że chodziłem na pewnej miejscówce z zamiarem znalezienia guzików wojsk napoleońskich.Chodziłem tam z ace,fisherem1225,tesoro de leonem i dopiero z prizmem wyskoczyły mi wymarzone guziki i inne kolorki.Ja jestem ze swojego prizma bardzo zadowolony ,podstawa to cierpliwość w poznaniu sprzętu.
Radosny Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 czyli prizm wygrywa 2 - 0. Tyle ze niektore opinie o f2 tez sa bardzo dobre pomimo bounty huntera. a czy prizmem zlapie np bagnet czy cos wiekszego z glebokosci np. 35 cm. a jak nie to z jakiej
feld Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Ja chodze z f2-a wczesniej lazilem z garettem min 150,250 i stwierdzic moge,ze f2 jest czulszy na drobny kolorek .Min na srebro.Na all.tez jest glebszy.