Zwłoka Napisano 1 Styczeń 2010 Autor Napisano 1 Styczeń 2010 awers: GARANTIE - gwarancjarewers: KONIGSBERG - KrólewiecL.F.v. GIŻYCKI - Prawdopodobnie pierwsze litery to imiona,a Gizycki to nazwisko.Moje pytanie jest takie.Czego to moze byc gwarancja???Mile widziane wszystkie sugestie.Pozdrawiam
Szumsk Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Może klapka od jakiegoś zegarka czy coś bo widać u góry jakby część zawiasu... chociaż klapka byłaby raczej wygięta a to jest proste... Nie wiem co to może być. Ale ja jestem nowicjuszem w takich sprawach więc...
karpik Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Myśle, że to rodzaj plomby lub metki.Widać dwie odłamane blaszki, które mogły być zaciśnięte razem.
Zwłoka Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Napisano 7 Styczeń 2010 rozek(blaszka) wyglada tak z tej strony,nie wiem czy widac to dostatecznie na tym zdjeciu.Jesli to rodzaj metki(mysle ze to dobry trop),to wisiala na blaszce,ktora jest ułamana.
maro20 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 metka,potwierdzenie gwarancji producenta,królewiec
Zwłoka Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Napisano 7 Styczeń 2010 no tak wszystko by sie zgadzało,ale jakiego produktu?to mnie najbardziez zastanawia.Dziekuje za wskazowki.
krecik wz. 65 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Spotkałem coś podobnego na butelce...zabezpieczało korek. Ale nie chciałbym wprowadzić kolege w błąd.
Zwłoka Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Napisano 7 Styczeń 2010 Tez niezła mysl.Spotkałes sie z tym w sieci czy na zywo?Pozdro
krecik wz. 65 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Na żywo. Teren odległy ( mazowsze ) ale sygnatury były niemieckie...Może jakieś lekarstwo lub wyższej klasy trunek ? Trudno dociec.Pozdrawiam