bip3 Napisano 10 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2009 Witam !!Tak jak w temacie może ktoś słyszał gdzie można taki kupić ew. zna kogoś kto by miał to albo umiał wykonać replikę działająca. Również zdjęcia i dokumentacja tego urządzenia są potrzebne. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon_rybnik Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 No i zaraz się zacznie!!! Ja niestety Ci kolego nie pomogę , ale przygotuj się na niezły koncert śmiechów , chichów itp.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapuchy Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 Dysponuję PDF'em książki:Mjr inż. J.Faszyński, Kpt.inż. K.Węcławski, por.inż. F.BilickiCzołgi, podręcznik mechanika III-ej klasyodnoszący się głównie do czołgu T-34 i IS.Jest cały rozdział również dotyczący instalacji elektrycznej, w tym i regulatora prądnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
links76 Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 Witam. Na terenie siedziby firmy SKANSKA w Bielsku Białej znajduje się warsztat elektro-mechaniczny który wykonywał regenerację rozrusznika do teciaka. Przy ulicy Regera. Może oni pomogą. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bip3 Napisano 10 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2009 Jestem w posiadaniu książki: Instrukcja techniczna wojsk pancernych Czołg t-34-85M wyd. ministerstwa obrony narodowej. Wiec wszelkie schematy itd. mam. Interesują mnie konkretne dane techniczne oraz zdjęcia pomocne w zbudowaniu takiego regulatora ew. osoby które mogły by takowy zbudować czy tez posiadają. KAPUCHY: Jest możliwość abyś podesłał mi na maila te PDF'y ?LEON_RYBNIK: Dlaczego tak sadzisz ? Temat jest poważny szukam gdzie tylko się da. Telefon wew. już zdobyłem a tak samo mówili. Było też powiedziane jak ten czołg uruchomicie to mi kaktus na ręce wyrośnie" i co ? Czołg sprawny jeździ uczestniczy w inscenizacjach i rekonstrukcjach. LINKS76: Regenerował a czy zbudować od nowa by potrafili ?? Bo już orientować się czy nie można coś innego wstawić ale wszędzie alternatory a nie prądnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapuchy Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 wrzucę na przeklej i jeśli administracja pozwoli, to tu wsadzę linka. Wszyscy zainteresowani będą sobie mogli skorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapuchy Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 A chcesz go żywcem odtworzyć? Może można coś zaadaptować, w T-34 był regulator dwuprzekaźnikowy, dla 12 i 24 V bo takie akumulatory były używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapuchy Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 ponieważ administracja siedzi cicho i nie protestuje:http://www.przeklej.pl/plik/instrukcja-mechanika-t-34-i-is-pdf-00061hbds0it Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapuchy Napisano 10 Grudzień 2009 Share Napisano 10 Grudzień 2009 sciagnal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bip3 Napisano 10 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2009 Tak już pobrałem plik. Na pewno się przyda. Co do akumulatorów to nie było akumulatorów na 12V i 24V. Tylko oryginalnie były cztery skrzynki (drewniane) w których było po 6 cel 2V. Takich skrzynek było po 2 na stronę. (obok silnika) Te skrzynki nazwane pakietami były łączone równolegle po dwie (z jednej strony silnika) a obie strony szeregowo. Wszystko było podłączone na stałe bez możliwości przełączania. Dawało to łącznie napięcie 24V. A napięcie 12V było brane Tylko z jednego zestawu dwóch pakietów. (odczep na łączniku pomiędzy stronami). Wiadomo myśmy tak nie zastosowali bo skrzynek już dawano nie było a takie cele są nie do dostania. Wiec zastosowane zostały 4 akumulatory CENTRY po 12V 180Ah 1000A w idealnie takim samym podłączeniu co oryginalne pakiety. Co do samego regulatora piszesz żywcem odtworzyć" jak będzie trzeba to może i tak. Ale bardziej jestem za opcją dopasowania innego regulatora a najbardziej to za znalezieniem oryginału. Na razie szukam. Nawet w galerii odkrywcy jest pokazany oraz załoga której jestem członkiem. LINK: http://www.odkrywca-online.com/galerie.php?nazwa=587Jak ktoś zainteresowany to na popularnym serwisie z filmami są filmy z uruchamiania czołgu oraz inscenizacji.Zamieszczam scan schematu regulatora.(musiałem na inny serw wrzucić aby jakaś jakość była) http://img148.imageshack.us/i/imageww.jpg/Może się ktoś skusi aby takie cudo skonstruować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jc1234 Napisano 18 Grudzień 2009 Share Napisano 18 Grudzień 2009 Nigdy nie słuchajcie nikogo kto mówi ze czegoś się nie da"Gratuluje. Regulatora RRT 24 na zbyciu nie mamy. Wiem na pewno że Agencja Mienia ma w zestawie do sprzedaży regulatory RRT 32 Regulatory są w spisie rzeczy koncesyjnych - taka paranoja. Regulator współpracuje z pradnicą PCPOx76/220A Tak samo jak RRT 24 Da się go też przeregulować w pewnych granicach.Dane pradnicy: nap.znam 28Vprąd znam.35A Dane regulatora:przekaźnik nap. 27V prąd powrotny mniej niz 1.6Aprąd max 53AWygląd też ma odpowiedni.Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.