Jump to content

części


greku

Recommended Posts

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Witam.

Jeżeli wszystkie włazy znaleziono obok siebie" to ewidentnie pochodzą z rozbitego StuG III. Tyle że musiał być to pojazd wczesnej produkcji po wielu naprawach. Wskazują na to wczesne włazy inspekcyjne do transmisji które były typowe dla wersji A i B. Czyli posiadały centralny zamek na rozsuwany wewnątrz rygiel oraz duży zewnętrzny zawias. Wersje C i D zamiast jednego centralnego rygla posiadały dwa oddzielne ale wciąż duży zawias zewnętrzny. Dopiero od wersji E stosowano zawiasy wewnętrzne (inna płyta). Tak więc wanna musiała pochodzić z pojazdu wersji C lub D. Ale z wymienionymi włazami przedziału napędowego. Gdyż na fotkach masz kompletny dwuczęściowy przedni prawy właz przedziału napędowego,który był seryjnie montowany dopiero w wersji F.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information