Ariel77 Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2009 Witam poszukuje kogoś kto wytłumaczy mi krok po kroku jak obsługiwać te programiki(Program OZI CE, OZIExplorer ) , jestem całkowicie zielony w posługiwaniu się GPS-em w telefonie i programami mu towarzyszącymi , z góry dziękuję gg 2453193 ( telefon HTC TYTN II ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 24 Wrzesień 2009 Share Napisano 24 Wrzesień 2009 Temat nie nowy...http://www.odkrywca.pl/uruchomienie-gps-w-ozi-ce-2-0-jak-,653698.html#653698 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchomor Napisano 24 Wrzesień 2009 Share Napisano 24 Wrzesień 2009 Co do Oziego CE i Oziego na PC-ta,to dostępne są spolszczenia do tych programów,ściągnij sobie a będzie ci łatwiej zrozumieć ich działanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariel77 Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2009 witam ponownie mam takie pytanie czy jest ktoś na tym forum kto posiada skalibrowane i skonwertowane , mapki Elbląga i okolic?? (program oziexplorer na telefon HTC TYTN II?)jestem za glupi na tą cała procedurę , siedzę nad tym już półtora tygodnia i nic mi nie wychodzi (chodzi mi również o mierzeje wiślaną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dunin185 Napisano 9 Maj 2016 Share Napisano 9 Maj 2016 Kto mi wytłumaczy, ale tak dokładnie jak zrobić indeks map w ozim? Mam wiele plików .MAP, chcę je wstawić na jeden plik graficzny, tak żeby na jakiejś mapie było widać wiele prostokątów. Wtedy będę wiedział gdzie jaki arkusz jest i będę mógł wtedy ściągać sąsiednie arkusze. Jak chcę wybrać pliki .MAP to mogę wybrać tylko jeden, a nie wszystkie. Czy można użyć jakiejkolwiek mapy do indeksowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...