maus Napisano 9 Wrzesień 2009 Autor Napisano 9 Wrzesień 2009 WitamMam taki problem ,że nie mogę nigdzie znalesc planów niskopodwoziówki do kraza 255b coś takiego http://i568.photobucket.com/albums/ss123/korvinag/IMG_2801.jpg?t=1246442674Potrzebiję te plany do modelu .Proszę o pomoc !
maus Napisano 9 Wrzesień 2009 Autor Napisano 9 Wrzesień 2009 Najlepiej jeśli to będzie Przyczepa niskopodwoziowa CZMZAP-40 http://www.amw.com.pl/images/rsm_products/03_16.jpg
maus Napisano 10 Wrzesień 2009 Autor Napisano 10 Wrzesień 2009 Ok dzięki Wood jak byś miał więcej to dawaj tu .Pozdrawiam
maus Napisano 10 Wrzesień 2009 Autor Napisano 10 Wrzesień 2009 WOOD masz może coś jeszcze na temat przedniego zawieszenia tej lawety ( to ważne) Pozdro
Mozets Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 W latach 60-tych i 70-tych ta naczepa podpinana była w drot-ach do Tatry 141. drt - dalej używały jej do KRAZA.Zawsze zastanawiałem sie dlaczego jest ona nazywana iskopodwoziową". Bo w porównaniu z cywilnymi przyczepami - była pieruńsko wysoka. Dlaczego się tak wkurzałem? Bo jak przyszło mi w zimie, w nocy, w ciemnościach, w śnieżycy ładować 8U218 wraz z rakietą na rajler" , (tak mówilismy na tę przyczepę) - to był to widok przerażający dla postronnego widza. Wyrzutnia 38 ton + rakieta prawie 6 ton i to wszystko wspinało się po pomostach wjazdowych pod kątem prawie 45 stopni w górę.Gąsienice buksowały na zaśnieżonych stalowych pomostach wjazdowych i groziło to czasem upadkiem wurzutni z trajlera. No i sam przemarsz nocami po wąskich poniemieckich drogach Pomorza z taką kolubryną na grzbiecie. Tatra była przeciążona i na oblodzonych jezdniach jazda z wyrzutnią była horrorem.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.