valdek1990 Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 Jestem początkujący, narazie miałem kilka znalezisk i to bez wykrywacza (wiedziałem gdzie kopać, ale nie miałem sprzętu)Mam pytanie: czy ten wykrywacz jest coś wart i ile się opłaca za niego dać. Wiem, że wszyscy powiedzą kup ACE 250. Ale nie mam tymczasowo tyle kaski. Dopiero zaczynam, w okolicy tylko kolega z naprzeciwka ma sprzęt i regularnie chodzi, było parę osób z MD-kami, ale z chin nic nie kupię :) Sprzęt widzę na militarkę byłby (chyba) dobry (w mojej okolicy można wykopać wszystko, tu były poligony i magazyny niemieckie...) Tutaj jest link na Alledrogo: http://www.allegro.pl/item656462354_wykrywacz_metali_tanio.html
festung. Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Valdek daj sobie spokuj dozbieraj kasea na tych poligonach to uważaj na niespodziankipozdro
Brzęczyszczykiewicz Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 To jest przemysłowy statyczny wykrywacz. Nieprawdopodobnie prosty analogowiec, ale skuteczny. A w końcu o to chodzi. Zasięg zależy od średnicy cewki jaką ma dołączoną. Posiada prostą ale również bardzo skuteczną dyskryminację progową, bardzo ładnie działającą. Daje mu się w prosty sposób dorobić regulację czułości i w ten sposób nieco dodatkowo poprawić zasięg.
kopijnik2 Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 To jest przemysłowy statyczny wykrywacz.Nie Nieprawdopodobnie prosty analogowiec, ale skuteczny. TakA w końcu o to chodzi. Zasięg zależy od średnicy cewki jaką ma dołączoną. Posiada prostą ale również bardzo skuteczną dyskryminację progową, bardzo ładnie działającą. NieDaje mu się w prosty sposób dorobić regulację czułości i w ten sposób nieco dodatkowo poprawić zasięg.Nie wiem