Skocz do zawartości

Ile wart i czy warto kupić ten wykrywacz?

valdek1990

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jestem początkujący, narazie miałem kilka znalezisk i to bez wykrywacza (wiedziałem gdzie kopać, ale nie miałem sprzętu)

Mam pytanie: czy ten wykrywacz jest coś wart i ile się opłaca za niego dać. Wiem, że wszyscy powiedzą kup ACE 250. Ale nie mam tymczasowo tyle kaski. Dopiero zaczynam, w okolicy tylko kolega z naprzeciwka ma sprzęt i regularnie chodzi, było parę osób z MD-kami, ale z chin nic nie kupię :) Sprzęt widzę na militarkę byłby (chyba) dobry (w mojej okolicy można wykopać wszystko, tu były poligony i magazyny niemieckie...) Tutaj jest link na Alledrogo:

http://www.allegro.pl/item656462354_wykrywacz_metali_tanio.html
Napisano
To jest przemysłowy statyczny wykrywacz. Nieprawdopodobnie prosty analogowiec, ale skuteczny. A w końcu o to chodzi. Zasięg zależy od średnicy cewki jaką ma dołączoną. Posiada prostą ale również bardzo skuteczną dyskryminację progową, bardzo ładnie działającą. Daje mu się w prosty sposób dorobić regulację czułości i w ten sposób nieco dodatkowo poprawić zasięg.
Napisano
To jest przemysłowy statyczny wykrywacz.
Nie
Nieprawdopodobnie prosty analogowiec, ale skuteczny.
Tak
A w końcu o to chodzi. Zasięg zależy od średnicy cewki jaką ma dołączoną.

Posiada prostą ale również bardzo skuteczną dyskryminację progową, bardzo ładnie działającą.
Nie

Daje mu się w prosty sposób dorobić regulację czułości i w ten sposób nieco dodatkowo poprawić zasięg.
Nie wiem
Napisano
Dziwne. A ja mam taki sam i ma dyskryminację. Faktem jest że nie ma napisu z boku, może ten mój to jakiś nieco wyższy model.
Tak czy siak dyskryminacja jest, tylko ustawiona na stałe. Jedna dziura na gałkę w obudowie i mamy regulowaną... :)
Napisano