arci Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Witam chciał bym się dowiedzieć jakie macie lub mieliście przygody z serwisami waszych piszczałek.Zainspirowało mnie zdarzenie mojego kuzyna który czaka już na sondę do swojej piszczałki juz od dłuższego czasu.Zdrów
jacek825 Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Ja też oddałem cewkę z kablem do Vikinga od Quatro MP , popękała mi czarna koszulka od sprężynowego kabla, i na razie staneło chyba na tym że nie uwzględnią gwarancji bo to przez wilgoć , wodoodporna cewka i kabel i mu wilgoć zaszkodziła , której według mnie tam nie było. Te nasze serwisy gwarancyjne to o kant du... potłuc. Ale jeszcze nie dali mi ostatecznej odpowiedzi , jak nie uznają tego na gwarancji to idę do rzecznika konsumenta . Pozdro
Zwierzu Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 A ja Wam powiem jedno...Gdy Proscan prowadził serwis wykrywaczy w Vikingu to była bajeczka.Pełen profesjonalizm,szybka naprawa,cenne meilowe lub telefoniczne wskazówki.Szkoda ze pozbyli sie fachowca z najwyzszej światowej pólki...
borsuk leśno-polny Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Proscan już nie serwisuje wykrywaczy dla Vikinga? Kilka lat temu wymianiał mi wtyk i skracał kabel w Minelabie Musketeerze i byłam zadowolony z szybkiej i fachowo wykonanej usługi. Kto wobec tego naprawia teraz sprzet w ramach grarancji od Vikinga?
pytajnick Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Wielka szkoda że PROSCAN nie serwisuje już wykrywek :-(Mam same dobre z tym wspomnienia !!! Krótko , fachowo i na czas !!! Zawsze twarzą do klienta !!!Trzeba w takim razie prywatnie do niego uderzać" :-) na pewno nikt nie będzie zawiedziony !!!Czy wiecie kto w takim razie serwisuje teraz VIKINGA ??? To chyba istotna sprawa dla kupującech ......pozdropytajnick
kundzio11 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Proscan opisał na swoim forum powody dla których zrezygnował z napraw gwarancyjnych.ale myslę że kontakt z Nim i nie odmówi naprawy.Pozostaje kwestia odpłatności.http://www.proscan.gliwice.pl/forum/viewtopic.php?t=89
kundzio11 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Nie jest to żadna reklama Proscana,nie mam z nim nic wspólnego.Tylko informacja dla potrzebujących.Pozdro.
Raned Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Ja akurat żadnych problemów z serwisowaniem sprzedawanych przeze mnie wykrywaczy nie mam - Denar.
Zenit Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Nie chciałbym nikomu robić reklamy ale muszę przyznać że mój problem z cewką został przez Vikinga załatwiony w ekspresowym tempie.A swoją drogą chciałbym wiedzieć jak to wygląda od kuchni w przypadku kiedy sprzęt jest nie krajowy i kiedy niesprawny element naszego wykrywacza podlega wymianie na nowy czy serwis czeka na akceptacje producenta?Może to trwać troszkę za długo.Czy tak jest w istocie?
1szybki Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 HS-3elektronika naprawiana u producenta czyli u pana Henrykaszybko,skutecznie,tanio
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.