Skocz do zawartości

Wasze przygody z serwisami naszych sprzętów


arci

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam chciał bym się dowiedzieć jakie macie lub mieliście przygody z serwisami waszych piszczałek.Zainspirowało mnie zdarzenie mojego kuzyna który czaka już na sondę do swojej piszczałki juz od dłuższego czasu.Zdrów
Napisano
Ja też oddałem cewkę z kablem do Vikinga od Quatro MP , popękała mi czarna koszulka od sprężynowego kabla, i na razie staneło chyba na tym że nie uwzględnią gwarancji bo to przez wilgoć , wodoodporna cewka i kabel i mu wilgoć zaszkodziła , której według mnie tam nie było. Te nasze serwisy gwarancyjne to o kant du... potłuc. Ale jeszcze nie dali mi ostatecznej odpowiedzi , jak nie uznają tego na gwarancji to idę do rzecznika konsumenta . Pozdro
Napisano
A ja Wam powiem jedno...
Gdy Proscan prowadził serwis wykrywaczy w Vikingu to była bajeczka.
Pełen profesjonalizm,szybka naprawa,cenne meilowe lub telefoniczne wskazówki.Szkoda ze pozbyli sie fachowca z najwyzszej światowej pólki...
Napisano
Proscan już nie serwisuje wykrywaczy dla Vikinga? Kilka lat temu wymianiał mi wtyk i skracał kabel w Minelabie Musketeerze i byłam zadowolony z szybkiej i fachowo wykonanej usługi. Kto wobec tego naprawia teraz sprzet w ramach grarancji od Vikinga?
Napisano
Wielka szkoda że PROSCAN nie serwisuje już wykrywek :-(
Mam same dobre z tym wspomnienia !!! Krótko , fachowo i na czas !!! Zawsze twarzą do klienta !!!
Trzeba w takim razie prywatnie do niego uderzać" :-) na pewno nikt nie będzie zawiedziony !!!

Czy wiecie kto w takim razie serwisuje teraz VIKINGA ???
To chyba istotna sprawa dla kupującech ......


pozdro

pytajnick
Napisano
Proscan opisał na swoim forum powody dla których zrezygnował z napraw gwarancyjnych.ale myslę że kontakt z Nim i nie odmówi naprawy.Pozostaje kwestia odpłatności.
http://www.proscan.gliwice.pl/forum/viewtopic.php?t=89
Napisano
Nie chciałbym nikomu robić reklamy ale muszę przyznać że mój problem z cewką został przez Vikinga załatwiony w ekspresowym tempie.A swoją drogą chciałbym wiedzieć jak to wygląda od kuchni w przypadku kiedy sprzęt jest nie krajowy i kiedy niesprawny element naszego wykrywacza podlega wymianie na nowy czy serwis czeka na akceptacje producenta?Może to trwać troszkę za długo.Czy tak jest w istocie?

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie