maciek_zagroba Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 Szuka ktoś w okolicach Ciechanowa? Jeżeli tak to chętnie się zabiorę, oczywiście dam na paliwo!Pozdrawiam,M. Z.
wm71 Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Znam ciekawe miejsce w okolicy Ciechanowa na wykopki ale sam nie szukam
maciek_zagroba Napisano 23 Listopad 2008 Autor Napisano 23 Listopad 2008 Jeśli możesz to podaj na priv jak możesz z krótką historią miejsca.Z góry dziękuję,Maciej Zagroba
bilu1967 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 a czy można się do was dołączyc bo ja nie jestem z ciechanowa tylko mam tam rodzinę koło ciechanowa
maciek_zagroba Napisano 23 Listopad 2008 Autor Napisano 23 Listopad 2008 Jeżeli masz samochód (na paliwo się zrzucimy) i chęci to możemy się zgadać na jakiś weekend;]Pozdrawiam!
maciek_zagroba Napisano 23 Listopad 2008 Autor Napisano 23 Listopad 2008 Tylko z góry mówię że mam 16 lat i jestem początkującym odkrywcą";]
bilu1967 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 maciek_zagroba a skąd pochodzisz bo ja z górnego śląska a dokładnie z tychów. szłoby się umówic na jakis wekend to bym przyjechał do rodzinki
bilu1967 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 ja tak samo jestem początkującym bo dopiero od początku roku 2008
maciek_zagroba Napisano 23 Listopad 2008 Autor Napisano 23 Listopad 2008 Jestem z Ciechanowa;] Na jakim sprzęcie chodzisz? Bo ja z racji że to moje początki więc Smętek"Pozdrawiam!
fx73 Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 witam polecam pooligon panzertrupenshule mielau niedaleko ciechanowa ok 30 km jadąc z ciechanowa na grudusk w stronę mławy w miejcowości nosarzewo skręćcie na krzynowoś tu zaczyna sie droga z betonowych plyt pozostałość po polgonie bardzo dużo budowli prawdpodobnie są też tunele polecam w wyszukiwarce wpisać nazwe szydłowo lub nazwe poligonu jest tam opis tego obiektu naprawde polecam kiedyś tam jeżdziłem robi wrazenie........tlen zbytos@tlen.pl