loki15 Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 witam jestem początkujący tzn. maiałem już jednego grata nie będe mówił jakiego. Ale teraz prosze o rade. Nie wiem co kupić. Coś na militarke i drobnice. Myślałem o nowym rutusie. Co szanowni poszukiwacze i użytkownicy PROximy na to? Fundusze ograniczone do 1500zł.Nie zwracajcie uwagi na błędy!!!Z góry dziękuje.
snopek07 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Jak jestes poczatkujacym to kup sobie garretta ace 250 albo fishera f2 bo drozszy sprzet bedzie zbyt skomplikowany dla Ciebie. :) ACE 250 mozesz za 500 zl juz wyrwac uzywany. Z czasem kupisz cobie cos lepszego. Z ACE 250 to na monetki pochodz po polach bo w lesie jeszcze trafisz na niewypal i Ci jajca urwie. . . Pozdro!
Mati$ Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 ace to zabawka i moim zdaniem szkoda kasy na niego jak ma sie do wydania 1500zl za ta kase mozesz dorwac uzywanego Minelaba sovereign GT albo cos z Tesoro.
panzerkpfw Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 jak budżet ograniczony do 1500 to idealna chwila, żeby kupić rutusa proxime! to bezsprzecznie najlepszy sprzęt za tą cenę!tym bardziej, że może jeszcze w tym roku będzie dostępna większa cewka, a co za tym idzie-większe zasięgi!
feld Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Moze ac to zabaweczka,ale mój koles ma Minelaba-latamy razem po polach i obozach.Ja czesto lup ,a on zero.
fabis94 Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 dziwne,że ta zabawka jest najpopularniejsza, kosi zdrowo kolorek ,a i czsem coś z wojny pociągnie...
basteksf Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 stary zdziwił byś sie jak zobaczył byś to te zabawki" potrafią
Mati$ Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 Moze zrobcie taki test, niech ktos idzie z przodu z kanarkiem a za wami ktos np. z GT, Proxima moze to wam otworzy oczy.
arci Napisano 28 Wrzesień 2008 Napisano 28 Wrzesień 2008 Daję przykład znalazłem na 1m Rutusem Solarisem