Skocz do zawartości

Sprzęt na start

boberlium

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam

Może mi ktos doradzic jaki sprzet kupić na poczatek ? Jestem w tym kompletnie zielony :) i nie chce kupic jakiegoś szajsu,... oczywiście jak na poczatek to cena też żeby była jakaś normalna... na polskie zarobki :)
Napisano
fiodor ale z ciebie prowokator masz jakąś obsesję na temat kruka czy co lepiej wypowiedz się na temat i nie zawracaj kijem wisły a pytanie do kolegi boberlium napisz w jakiej cenie jeszcze ma być ten sprzęt bo rozpiętość cenowa jest duża.Pozdrawiam.
Napisano
Być może jestem przewrwżliwiony na tym punkcie ale ostatnio rzeczywiście jest kruk na językach poczytaj posty z ostatnich dni to zrozumiesz jak niektórzy potrafią być upierdliwi na jego temat moim zdaniem niepotrzebnie.
Napisano
też to popieram, bo zmiast pomagać to szkodzi:) a co do wyboru ; sprzęt markowy typu włącz i szukaj...cene sam dopasujejsz nie powiem co typuje ,bo zaraz zostane obrzucony innym postami typu : nie taki ,taki,ten to zabawka i ble bleee pozdro
  • 3 months later...
Napisano
nie no ace nie na militarke. ja ganiam z traperem i militarke łapie świetnie. kupiłem go jako pierwszy wykrywacz na militarke i już trochę fantów nim wyciągnąłem.
Napisano
Co do sprzętu na początek,to jest na ten temat sporo odmiennych opinii.Z mojej obserwacji i praktyki wynika,że jednak nie warto kupować tanio i przeciętnie" nawet na początku,bo często taki zakup skutecznie zniechęca adepta po paru porażkach dydaktycznych" w terenie.Mimo wszystko uważam,że warto wstrzymać się z bólem...odłożyć więcej kasy i od razu kupić przyzwoity sprzęt(jaki to już kwestie indywidualne),bo nawet w przypadku zmiany zainteresowań sprzeda się za przywoite pieniądze.Co do obsługi-współczesne wykrywki wbrew pozorom nie przysparzają większych trudności nawet tzw.średnio rozwiniętemu szympansowi" :),więc też z tym nie ma problemu.Pozdrawiam!
Napisano