boberlium Napisano 30 Maj 2008 Autor Napisano 30 Maj 2008 WitamMoże mi ktos doradzic jaki sprzet kupić na poczatek ? Jestem w tym kompletnie zielony :) i nie chce kupic jakiegoś szajsu,... oczywiście jak na poczatek to cena też żeby była jakaś normalna... na polskie zarobki :)
Saper93 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 A czego chcesz szukać? I ile to jest dla ciebie a polskie zarobki"?:) Wiesz, jeden zarabia 1200, a drugi 12000:) Pozdr!
boberlium Napisano 30 Maj 2008 Autor Napisano 30 Maj 2008 szukac chcę pozostałości po II wojnie :) bo to ona mnie interesuje :)
luzik400 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 fiodor ale z ciebie prowokator masz jakąś obsesję na temat kruka czy co lepiej wypowiedz się na temat i nie zawracaj kijem wisły a pytanie do kolegi boberlium napisz w jakiej cenie jeszcze ma być ten sprzęt bo rozpiętość cenowa jest duża.Pozdrawiam.
luzik400 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Być może jestem przewrwżliwiony na tym punkcie ale ostatnio rzeczywiście jest kruk na językach poczytaj posty z ostatnich dni to zrozumiesz jak niektórzy potrafią być upierdliwi na jego temat moim zdaniem niepotrzebnie.
fabis94 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 też to popieram, bo zmiast pomagać to szkodzi:) a co do wyboru ; sprzęt markowy typu włącz i szukaj...cene sam dopasujejsz nie powiem co typuje ,bo zaraz zostane obrzucony innym postami typu : nie taki ,taki,ten to zabawka i ble bleee pozdro
thomson Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Dozbieraj 200 i kup sobie Smetka lub doloz jszcze 100 i weś Salamandre
Zone51 Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 jak na początek i na militrkę dobry jet AC 150 lub AC 250
rabat Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 nie no ace nie na militarke. ja ganiam z traperem i militarke łapie świetnie. kupiłem go jako pierwszy wykrywacz na militarke i już trochę fantów nim wyciągnąłem.